vineri, 22 mai 2015

Spune-le



Tell them the fairytale gone bad.

 
Spune-le cum te-ai îndrăgostit de mine. Spune-le.
Spune-le de sufletul meu și de cât de mult tânjea după tine.
Spune-le de confuzia ta și de înghețata din parc.
Spune-le cum te-am făcut să te simți.
Spune-le cum am tresărit când mi-ai cuprins mâna pentru prima dată.
Spune-le.

Spune-le cât de mult am încercat amândoi să stăm departe și nu am reușit.
Spune-le povestea noastră tragi-comică.
Spune-le câtă supărare îmi citești în priviri când greșești.
Spune-le câtă viață citesc în ochii tăi când ne întâlnim întâmplător.

Spune-le măcar lor...gândurilor tale ce decizie vrea sufletul tău să ia. Fă-le să se înțeleagă. Adună-le, fă o ședință și spune-le...
Spune-le că vreau să plec.
Spune-le că vreau să și rămân.
Spune-le că nu știu de care gând să ascult.

Spune-le tu. Poate te ascultă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu