duminică, 10 mai 2015

Once upon a different life

Dacă o să fiu eu, o să am mare grijă de sufletul tău...

Într-o altă lume, poate într-un alt univers, tu ai fi al meu. Te-aș iubi mai mult decât am crezut vreodată că o pot face. Te-aș lăsa să mă ocrotești, așa cum ai promis odată într-o noapte cu cer senin și căldură în suflet. 
Într-o altă lume, nu ai mai avea dubii. Eu aș fi singurul și cel mai frumos lucru din viața ta. Eu aș fi Totul tău, iar tu, dragul meu, ai fi al meu. Împreună am fi o melodie sublimă, pusă pe repeat.

Am fi marea și nisipul.
Am fi cerul și pământul. 
Am fi soarele și luna în același timp pe cer.
Am fi combinația perfectă.
Am fi noi.
Am fi perfecți.
Am fi, dar nu suntem.

Pentru că în lumea reală, tu ești acolo, eu sunt aici. Tu gândești iar eu aștept. Aștept un semn. Aștept un mesaj. Aștept un sărut. O privire. Un zâmbet. O îmbrățișare. Aștept ca timpul să se oprească în loc, într-o stare contemplativă și încununată de gelozie asupra perfecțiunii noastre.


Aștept. Tu lași însă timpul să treacă. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu