miercuri, 13 mai 2015

Because you are the only one



Even if it all doesn’t work, even if it all goes to Hell, even if I’m miserable and alone, the smallest chance at a perfect life with you is infinetly better than an immortal one without you.




Spune-mi că ai renunţat la viaţa ta încununată de obişnuinţă şi repetitivitate. Spune-mi că eşti acolo undeva şi mă aştepţi tu pe mine. Spune-mi că eşti liber să fii al meu cu totul.


Promite-mi că o să iei în calcul fiecare lucru pe care o să îl pierzi dacă decizi să renunţi la noi. Promite-mi că o să te gândeşti la mine şi la privirea caldă pe care ţi-o ofer incontrolabil atunci când te văd, înainte să iei o decizie. Promite-mi că vei fi cu sufletul aici lângă mine. 


Uită de probleme. Uită de temeri. Uită de monotonie. Uită de ea, de ei, de tot. 


Ascultă-mi bătăile inimii. Ascultă-mi sufletul cum tremură de dragul tău. Ascultă-mi respiraţia care aproape se pierde în neant atunci când eşti lângă mine. Ascultă-mi cântecul degetelor deasupra tastaturii atunci când eşti în gândul meu. 


Simte-mă. Respiră-mă. Sărută-mă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu