luni, 11 mai 2015

Photograph



You can keep me inside the pocket of your ripped jeans


Aş vrea să pot să te ţin ascuns nu doar în suflet, ci şi într-o fotografie. Fotografiile, dacă sunt făcute cu suflet, păstrează iubirea, suflul de viaţă şi senzaţia de eternitate, indiferent de câte ori le priveşti. Poate şi acesta este unul din motivele care mă fac să mă întorc în repetate rânduri la tine. Nu am eu talentul tău, însă vreau să îţi spun că te-am fotografiat cu aparatul minţii. Poza ta e ascunsă undeva în sufletul meu şi pot să te revăd astfel de fiecare dată când simt lipsa zâmbetului tău. 

Tu însă ai câteva fotografii adevărate cu mine, în care ai reuşit să îmi surprinzi fericirea care mă năpădeşte atunci când ştiu că eşti în zonă. Ciudat lucru şi fotografiile acestea, nu-i aşa? Am încercat mereu să îmi dau seama cum o simplă imagine poate să transmită atât de multe sentimente amestecate cu gânduri şi trăiri. Atunci când privesc fotografiile făcute de tine, aproape că pot să îmi ating sufletul şi să retrăiesc acele momente.

Cât de frumos ar fi să faci asta mereu? Fiecare nerv, fiecare rid, fiecare respiraţie încununată de alcool, de lacrimi, de bucurie, de fiecare mişcare a mea, a ta, a noastră să fie surprinse pentru eternitate pe un suport fizic?

Aş mai fi vrut să îţi spun ceva, dar acum, cu gândul la fotografii şi perfecţiunea unui simplu click al minţii sau al aparatului foto, am uitat. Aş fi vrut să îţi mai spun atâtea. Am atâtea momente de sinceritate idioată şi absolută pe care le ascund undeva adânc într-un sertar al minţii, pentru că nu e momentul unor astfel de mărturisiri. Acum e momentul să îţi sărut obrazul cu buzele îngheţate de vremea aceasta care imită perfect temperatura şi instabilitatea sufletului meu. Acum e momentul să te strâng în braţe cu gentileţea şi fericirea cu care ţi-ai pus mâna în jurul meu doar cu câteva zile în urmă. Îţi aminteşti? Am momentul fotografiat în minte.

Unde eşti? Ce faci? Te-ai mai gândit la mine? Te-ai mai gândit la noi? Ai mai fotografiat vreo feţişoară care emană fericire atunci când te vede?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu