luni, 5 noiembrie 2012

Doar iubind, înveti să iubești

No one will ever sit around at a table and talk about a man who couldn’t love.



Așa că, dragul meu, îndrăznește! Îndrăznește să crezi și să încerci. Căci iubirea e un sentiment pe care nu îl întâlnești decât odată în viață cu adevărat. Iar noi suntem datori să ne angrenăm într-o căutare nestăvilită de când învățăm ce înseamnă să trăim și până când, încetând să mai trăim, învățăm ce înseamnă să murim.

Îndrăznește să mă auzi strigându-te și să îmi răspunzi. Timid, speriat, neîncrezător, oricum ai fi, răspunde-mi. Căci odată primul pas făcut, vei vedea, drumul ți se va deschide înainte. Iar orice piedică ți se va pune și în orice gard te vei împotmoli, voi fi acolo.

Îndrăznește doar să crezi așa cum o fac eu. Poate vom găsi iubirea unul în sufletul celuilalt. Poate că nu. Însă numai încercând să trăim așa cum o fac oamenii mari o vom afla. Iubește. Încearcă să iubești. Învață, gândește, dorește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu