miercuri, 28 noiembrie 2012

Comme un fou

"I could watch you for a lifetime,
I could watch you forever"


Te vreau. E inevitabil.
Te am mereu în inimă și în minte.

Obișnuiam să te privesc îndelung. Îți urmăream fiecare gest oricât de subtil și îl sorbeam cu pasiunea cu care un împătimit își savurează cafeaua.

Aș vrea să mă mai las odată pradă sărutărilor tale, să îți simt atingerea pe sânii goi, arzând de dorință. M-am îndrăgostit de modul în care mă priveai uneori zâmbind, inconștient, iar mâinile îți erau încolăcite în jurul trupului meu mic, firav.

Obișnuiam să nu mă mai satur să te privesc. Îți respiram fiecare cuvânt. Îți fotografiam fiecare expresie, fiecare linie a feței, fiecare gropiță. Mă gândeam la răstimpuri că ești al meu și zâmbeam fericită.

Te vreau. E inevitabil.
Te vreau înapoi în pat, lângă mine. Vreau să te simt iar aici, acum, în toate modurile posibile. 

Obișnuiam să te privesc...

http://www.youtube.com/watch?v=U9SLhJoxBIg

2 comentarii: