duminică, 4 noiembrie 2012

Astă-seară


Just tonight, I won’t leave, and I’ll lie and you’ll believe


Așteaptă-mă astă-seară în fața scărilor. Așteaptă-mă așa cum știi că aș face-o eu. Suspină, strigă-mi numele, înalță rugi. Adu-mi o lalea și-un bilețel. Adu-mi-l gol. Nu vreau să-mi spui nimic. Vreau să îmi arăți lumea. Așa cum știi. Nu vreau luna, nu vreau soarele.

Așteaptă-mă astă-seară la intrarea în teatru. Scrie-mi o piesă despre noi. Să fie lungă. Să nu aibă sfârșit. Oferă-mi laleaua și sărută-mă. Spune-mi ceva. Orice. Dar să vorbești calm, încet, ca numai inima mea să te audă.

Așteaptă-mă astă-seară în parc. Spune-mi o minciună. Detaliile sunt de prisos. Dar să nu știu că mă minți. Fă-o ca și cum de asta ar depinde viața mea. Apoi dă-mi bilețelul. Ia-mi-l înapoi. Scrie-mi un poem. Scrie-mi că sunt frumoasă și că mă iubești.

Așteaptă-mă astă-seară undeva în lume. Fă-mă să te caut. Strigă-mă. Dă foc lalelei și biletului și înalță fumul cât mai sus să-l văd. Ademenește-mă. Prinde-mă. Adoră-mă.


http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=5Ozg-EL4VJQ&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu