luni, 1 februarie 2010

pleeeec:x

Săptămâna asta suntem tot familyonul în "vacanţă" şi mama era foarte entuziasmată că poate să mă înnebunească 7 zile(de fapt 6 pentru că duminica e zi de odihnă.slavă domnului) cu trezitul la ore idioate şi o grămadă ore dedicate inutilmente curăţeniei sau pentru a face milioane de feluri de mâncare(niciodată n-o să pricep de ce,pentru că eu una mă mulţumesc cu ce-oi găsi prin frigider.şi aşa e tot timpul plin*aşa le trebuie dacă mă iau cu ei la cumpărături:))>:)*).

Aşa şi după cum ziceam, se tot gândea mama ce să facem in mirobolanta săptămână în familie. Eu ,fiind răcită ,am zis "Mnoh, numai bine! Deabia zac o săptămână"...dar guess what? Vine mama la mine şi zice "Dragă, dacă vrei Austria, te faci bine până luni(asta se întâmpla sâmbătă:O:O)"

Am băgat la pastile de tot felul în mine ca drogaţii!! La un moment dat chiar ma simţeam un pic high:-?hm....bine poate nu chiar:)) Acum când îmi vine să tuşesc, mă abţin şi ma fac la faţă ceva de genul........mda. După care mov,verde and then BUUUUUM!....kidiiing:-J.Fac doar BUM!:

Anyway, o să mă dau pe cel mai tare patinoar din Austria!!!(nici măcar nu-mi pasă dacă nu e aşa:))pentru că va fi cel mai tare pe care m-am dat eu vreodată:x) Eistraum(vis pe gheaţă), căci aşa se numeşte patinoarul, pare să fie foarte foarte foarte mişto. Se pare că pentru copii şi bătrâni e mocca şi patinele sunt 6 euro ,deci slavă domnului că mai sunt încă două luni până fac 18 ani şi că am patinele mele ,cât o fi ele de jerpelite(I didn't mean that ,sweetiepies:x) ^:)^.

Oricum, o să revin cu impresii peste o săptămână:x:x:x. Until then, distracţie plăcută pe unde vă petreceţi vacanţa, nu combinaţi băutura cu ţigările(not good! not good at all::) şiiii...

I LOVE MY LIFE!!!!:x:x:x:x
x.o.x.o.

2 comentarii: