duminică, 28 februarie 2010

Daca ai putea primi orice pe lume orice,orice ce ai alege?


Pf.
Tough question
Daca ar fi sa am orice ...n-as alege bani,bijuterii,case ,masini. Nici patine sau role. Telefoane nu ...
Imi vine mereu in minte o plaja micuta si tot oceanul in fatza. Dar probabil ca singura nu as avea ce sa fac acolo o viata intreaga . Prietenii exista. Nu trebuie sa ii ceri... deci nici asta nu as alege. Familie am. Nu vreau sa imi doresc iubire stiind ca o sa o primesc doar ptr ca am dreptul sa fac o alegere si nu pentru ca am facut ceva pentru ea. Deci nici asta.

Daca as putea avea orice in lume ...
Pf
Nici macar nu as putea sa-mi doresc o cariera in actorie sau in muzica ,ptr ca stiu ca acolo nu mai e ce era inainte...
STIU!
As vrea sa pot sa ajung intr-o secunda oriunde as vrea .
Sa pot sa fiu acum aici si peste o secunda pe malul marii
apoi in Paris la un croissant cu gem de capsuni...
din Paris sa merg sa patinez in Viena la miezul noptii ,apoi sa traversez Pacificul si America cu gandul si sa ajung din nou in Europa .dar de data asta la Londra pentru o plimbare nebuna fara umbrela prin ploaie.

Asta as vrea...as vrea sa stiu ca atunci cand totul este greu si simt ca nu mai pot, nu e nevoie decat de o locatie si o dorinta ca sa ajung cat mai departe intr-o secunda. Unii ar putea spune ca fug de probleme. Nu e asa. Vreau doar sa fiu acolo unde ma calmez instantaneu, atunci cand am nevoie, si nu dupa 3 saptamani.

Voi ce ati alege?

Un comentariu:

  1. eu as alege timp...sa pot sa ma joc cu el...sa ma intorc cand vreau,unde vreau,sa retraiesc momente, ( fara sa schimb nimic )...sa il opresc in loc ca sa ma bucur mai mult,sa am suficient ca sa pot sa iau decizii bune,ca sa ma indragostesc,ca sa fac tot ce imi place,ca sa ma simt implinita,ca sa citesc tot ce exista...si nu intelege prin ca mi-as dori sa traiesc vesnic...nu. mi-as dori doar sa am mai mult timp...

    imi place si alegerea ta,totusi. daca ar fi sa pot primi doua lucruri, as alege si eu ce ai ales tu. :P :X
    >:D<>:D<:*:*:*

    RăspundețiȘtergere