luni, 15 februarie 2010

Sweet memories


„When love takes over”Kelly Rowland ft David Guetta-zilele nebune de la mare cand stateam ca „pomeana” la soare si ma prajeam ca puiul la rotisor, faceam pe scafandrul[scafandra ca-s feminina;;)] si colindam statiunea cu Brain Freeze in mana[apa dinaia inghetzata cu chimicale in ea=P~]
„Cry no more” Chris Brown-mi-a trimis-o Dya cand stateam in autobuzul de la mall ca sa mergem acasa.Asta a fost prin august deci imi aminteste de perioada aia linistita si totusi foarte misto in care faceam plimbari lungi cu prietenele, stateam la cafenea sau mergeam pana la mall doar de distractie
„Ka ching”Shania Twain-de pe vremea cand eram la Miercurea si dansam pe role pe melodia asta pe strada aia lunga pe care nu prea treceau masini dar pe care te prajeai mai rau decat pe plaja. Tot atunci am facut si prima BUBA pe role in incercarea idioata de a face scheme ca "meseriashii"
„Welcome to my life”Simple Plan-de acum vreun an cand ma uitam la serialul ala cu revista malefica [fffuck ca nici in ziua de azi nu-mi aduc aminte cum ii zicea la ala ]. Era misto de tot ca eram atat de obsedata de serialul ala,ca m-am apucat sa caut videouri pe net[acum nici macar numele nu mi-l amintesc. Shame on me:))]
„Why can't we be friends”Smash Mouth-fusese intr-o reclama cu dee dee si dexter cand se bateau pe telecomanda si se tot transformau unul pe celalalt in personaje ciudatzele.
„Umblu teleleu”Skizzo Skillz-ooo asta e de pe vremea cand incepusem sa mai merg si pe altundeva decat la patinoar, pe la inceputul primaverii trecute. Nothing interesting din perioada aia:-? In afara de faptul ca am mers odata la Crucia Rosie dupa ce 3 luni am absentat...dupa care am absentat iarK nici acum n-am ajuns pe-acolo:)):”>
„Summertime guys”Habarnamcineocanta-de vara trecuta cand am vazut filmul ala super fain care nu mai stiu cum se numea.again.8-...........A!ăăăăăă...Aquamarine: D. Tot de-atunci imi place si “Island in the sun”Weezer.
„Apologise”One Republic-nu mai stiu cum fusese treaba dar parca vazusem „A series of unfortunate events”. Daaa! Stiu ca era duminica si mama dormea ca fusese de noapte si
eu m-am uitat cu tata si sora-mea in sufra la filmul ala[adica mai degraba singura ca tata era pe alta planeta si sora-mea era tot „Wtf?!”. Am cautat filmul pe youtube si am gasit melodia remixata de timbaland. It was love at first sight:X
"Calling you"Outlandish-asta imi aminteste de timpul petrecut la teatru acum ceva vreme[pe vremea lui Pazvanti Chioru' mai exact] :X:X Sweet

And last but not least „Waking up in Vegas”Katy Perry...noua mea achizitie. Imi va aminti de zilele petrecute la Viena like a total diva!<3<3


3 comentarii:

  1. visand la zilele fierbinti de vara ,Nu :P?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sweet Dreams Sweet music...nice moments :X Iti place teatrul? :> mersi pentru ca ti-ai adus de...de mine :X adica nu de mine ci de dedicatie :))

    RăspundețiȘtergere