miercuri, 24 februarie 2010

Allah

Astazi am descoperit America. Dupa ce aproape ca ne-am dat cu capul de toti peretii una pe cealalta, eu si Runnerintherain am decis ca e timpul sa ajungem la un compromis. Asa ca am ales pipeta.

Hm…mda:))nu intelegeti nimic,nu? Hokay. Ideea e ca ea a zis ca Goga e cat[ea zice ca a zis ca-I CA o conserva nu CAT.cui ii pasa:))my story,my rules.muhaha] si ca se sufoca[femeie,breathe.] Mai bine reproduc dialogul ca-i prea tare :))[in limitele memoriei mele de paie:))] :
CRI: da’ de ce iesim afara?
RUNNERINTHERAIN: ca sa ne plimbam femeie. Ma sufoc in liceul asta ca-i cat o conserva cu file de peste
.[eu nu-mi aduc aminte de fileul tau de peste tuh,dar daca tu zici…]
CRI: Ce te plangi,tu? Ca 15 e mai mica decat asta si aia nu se plang.
RUNNERINTHERAIN: aia-I alta treaba. Aia-I cat o doza.
CRI: o doza e mai mare decat o conserva de sardine K
RUNNERINTHERAIN: ba nu
CRI: ba da
RUNNERINTHERAIN: ba nu
CRI: ba da. 15 e cat o eprubeta, tu
RUNNERINTHERAIN: doza
CRI: eprubeta
RUNNERINTHERAIN: doza
CRI: eprubeta
RUNNERINTHERAIN:doza
Dupa cateva minute,in fata magazinului:
CRI: eprubeta
RUNNERINTHERAIN: doza
CRI: eprubeta

CRI: cum ii zice la aia mica de face “picpicpic”?
RUNNERINTHERAIN: ce picpicpic tu?
CRI: picpicpic aia mica de dai cu picatura
RUNNERINTHERAIN: aaaa…ăăăă ...peseta nu-i, suzeta nu-i. nu stiu:))CRI: suuuper…eprubeta
RUNNERINTHERAIN: doza
CRI: 5&24 ianuarie,dubla alegere a lui Cuza,22-24 ianuarie blablablablabla

CRI: EPRUBETA!!!!!!
RUNNERINTHERAIN: PIPETA-i zice, tu!!!
CRI: :))o fuck it. Okay .pipeta
RUNNERINTHERAIN: mna ca semana cu penseta:-?...
CRI:da:-?:-?
…[moment of silence:)))))]
RUNNERINTHERAIN: totusi…doza

RUNNERINTHERAIN: si pipeta
made by runnerintherain:)):x:x

6 comentarii:

  1. =)))
    dereglato. =))
    ...
    kriss *: nu a fost asa =))
    kriss *: deloc
    kriss *: da in fine
    kriss *: =)))
    C.: ba da
    C.: :))
    C.: ne-am frecat pe eprubeta si doza
    C.: apoi te-am intrebat de pic pic pic
    C.: am invatat la istorie
    C.: si
    C.: ne-am certat pe doza si eprubeta
    C.: ai zis pipeta
    C.: am zis DAAAAAAA PIPEEEETA
    C.: hihihi si hahaha
    C.: si am ramas la pipeta
    C.: si tu cu doza ta

    =)))...si ba da,am zis de file. de sardine. :>

    you drive me crazy, da' te iubesc. :X

    P.S.: ce-i cu desenu'? :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. :))hichaha hichaha hichaha[rad cu sughitzuri:)):">] si eu te iubesc :x:x:x:x si tocmai ptr ca te iubesc,lumea trb sa stie de talentul tau in ale mazgalitului:D:*:*:*

    P.S.nu-mi amintesc de file!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mazgalit,huh?
    eat my shorts. =))
    ...
    kriss *: nu mai vezi tu asa cv
    C.: =))))))))))))))))))))))
    kriss *: si am facut-o si pe
    kriss *: jumate din foaia de istorie
    kriss *: :>
    C.: =))))
    kriss *: deci e si mai smechera
    C.: promit ca o sa o iubesc si o sa o respect

    ai face bine :-w

    RăspundețiȘtergere
  4. care dintre ele sa se marite cu tine ? :>

    RăspundețiȘtergere