vineri, 12 februarie 2010

Avatar

Da! Da! Daaaa! Am primit napolitane. Finally.
"I feel good...tanananana"
La naiba, ce frumos e afara:x
"Rozele sunt rosii, violetele sunt albastre..."[wtf?!?!daca le zice violete, n-ar trebui sa fie violet? sau macar mov,ca cica violet si mov nu-i aceeasi culoare:-?...:-??ma rog. moooving on]
Pana si soarele straluceste:X[a stai .ba nu. parca da sa ploua. mna nu-i nimic:D i still Feeeeel Good]

Asta se numeste extreeeeemely short update:)) Dar era nevoie:x Am primit napolitane. CU LAMAIE!

x.o.x.o.

P.S.new song:D adica nu e new ca e de prin 1900 toamna[ nu chiar.2007 or so] dar e misto misto de tot

http://www.youtube.com/watch?v=1zAPb5XiZZY

ce emo e poza din videoclip:-?melodia zici ca e country sau ceva. ma rog

P.P.S.am vazut Avatar! Initial am zis ca daca stau un pic sa ma gandesc, o sa gasesc ceva mai constructiv de facut la sigur. Dar avand in vedere faptul ca-s lovita la cap, am zis ca nu imi suprasolicit creierasul[ nu ca as face-o in rest:-jda' mno] Chiar daca la prima vedere pare ca are mult prea multe "se-fe-uri", este foarte tare facut filmul si actiunea e ca la carte. Nu e nimic gretos de dulce ,cum lasa sa se vada pozele cu lumea Na'vi-lor, Pandora. Probabil ar arata si mai misto 3D, dar si in format normal arata super si il puteti gasi si pe filmeonline.org. O sa pun si linkul mai jos. Are si rezumatul pe care mie mi-a fost prea lene sa-l fac, chiar sub film. Enjoy!:*:*

P.P.P.S.pana la urma asta n-a fost un extremely short update, ci chiar as putea spune ca e TMI[too much information:))]




http://www.filmeonline.org/avatar-2009-subtitrare-film-online/ <-filmul http://www.youtube.com/watch?v=8GMTQBriA3I&feature=related asta e soundtrack-ul filmului

2 comentarii:

  1. te crezi mircea badea? ori ciutacu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Gadea....:)) :-B ...parerea mea e ca e nasol filmu(de porc cum ar zice badea :)) )...adica pentru mine...care nu se uita la filme e naspa....daca o sa am ocazia ash incerca sa il vad 3D...da...sper sa nu fie plictiseala..desi celalalt film semnat JC merita de tot...Celine Dion :X :X go go (e doar o parere)

    RăspundețiȘtergere