miercuri, 13 ianuarie 2010

update

Mai nimic nou pe Pluto[chiar.stiati ca Pluto nu mai e considerata planeta?: cum,deci cum sa faci asa ceva?! sa le fie rusine,canalii fara suflet. Sa-mi scoata ei planetutza din sistemul solar...tztz[-( ]. Sunt ca naiba de obosita dupa 3 zile de invatat intens [din obligatie ca daca era dupa mine...], am fost azi la cumparaturi si mi-am luat cereale Vitalis cu fructe ca imi era pofta da' mi-e ciuda ca nu mi-am luat cu stafide cum intentionasem de la inceput . Soramea ma streseaza, mi-e dor de patinoar, filmul ala "Dude,where's my car" sau ceva de genul,nu l-am vazut inca[si am o vaga presimtire ca nici n-o sa-l vad prea curand],sunt plictisita de ceva[nu stiu exact de ce anume] si vreau sa dorm da nu-mi vine.

citesc un blog foarte shmecher si dau din picioare ca o caprioara in calduri ca sa ard 2 fornetti pe care le-am mancat acu' vreo 3 ore[de la plictiseala mi se trage:-?]

ah! si mi-e pofta de napolitane cu lamaie[DIN NOU:-L]


Ooooo....am citit mai-nainte pe blogul minune de care ziceam mai sus un comentariu de la o pipitza sau un omuletz nu mai stiu sigur ,care ii corectase tipului articolul:)) Bai ,eu inteleg ca n-ai de lucru si iti vine sa-ti tragi palme, dar te rog nu te da rotund(a) ca ,dupa cum zicea si tipul "nimanui nu-i place un nazist ortografic";)

luv:*[blogul tipului e pe pagina mea pe undeva. "Blogul lui Ion". e chiar tare:> read it!]



ziceam acum vreo saptamana de o poza ft shoada.asta e :))

7 comentarii:

  1. Uita-te la data de aici: http://bit.ly/gc5

    Te-am prins si cu reclama....

    Acu nu ca vreau sa o iau pe urma fanelor, da te-as trece printr-o sesiune intensiva de romaneasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. oh,darling...imi pare atat de rau ca nu sunt atat de bine informata ca tine.eu am aflat acum vreo cateva luni .so sad,ashai ?:( poate ar trebui sa urmaresc stirile mai mult:*

    x.o.x.o.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai revenit la vechile texte...esti pe drumul cel bun, tine-o tot asa ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. De avut ... "Avem" da pacat ca nu "avem" si creier prietene ...
    Mare pacat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. probabil ar trebui sa te trec si printr-o sesiune de logistica, fiindca n-am inteles nimic.
    ...
    Mare pacat :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :|ma disperi!poate nu esti tu destul de avansat in gandire ca sa pricepi ce zic eu :D.comprende?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca am inceput cu stangul prezentarea...

    RăspundețiȘtergere