miercuri, 14 octombrie 2009

prietenia .adina style;)):X

Mi s-a cerut parerea si incerc sa mi-o exprim cat mai bine si cat mai sincer cu putinta!!

Prietenia?cuvant complex,cu multe sensuri.daca pt unii inseamna doar a avea cu cine schimba o vorba si a iesi la un amarat de suc sambata seara,se insala.intrebarea fireasca e si atunci cum e?pai daca va puneti intrebarea asta ar fi bine sa va si raspundeti,dar de data asta o fac eu pt voi si sper sa gasiti interesant ce zic:))

Normal ca implica si suc ,iesiri la plimbare ,conversatii pe tema noilor haine cumparate,cafea cu lapte si multa frisca. In spatele acestor lucruri sta de fapt prietenia. Cel mai usor vezi cine ti-e prieten atunci cand esti in cea mai mare incurcatura a vietii tale sic and zic incurcatura nu ma refer la fraza “Nu stiu ce cu ce sa ma imbrac,ma ajuti?” si cum viata ne ofera nu una ci mai multe incurcaturi,atunci apare prietenul care se zice ca “la nevoie se cunoaste”/

Eu zic ca prietenia este aceea care dureaza ani buni,de care nu iti dai seama ,de care ai parte cand nu te astepti. Prietenia nu e pupat in cur “vai ce faina esti” ,”daca as fi ca tine as fi fericita”,”nu e nimeni ca tine”. Asta ii vrajala ,adevarata prietenie este sa vezi ca dupa cearta nu poti sa nu ii spui prietenului tau o gluma si sa va impacati.

Deci prietenia cu cat e mai veche si cu cat trece prin mai multe cu atat e mai frumoasa. Nu spuneti ca cineva este prieten numai daca va pupa in cur ,spuneti ca va este prieten cineva care va respecta asa cum sunteti

Adina

p.s.faceti diferente!!

Un comentariu:

  1. Aham atat de adevarat, atat de real, si ma pot considera norocos, am prieteni adevarati, vreo 3, la numar, poate 4 insa mai vedem ne mai gandim... Sunt oameni cu care nu discut saptamani intregi dar pe care atunci cand i intalnesc daca le rezumez ultimele 2 zile pot sa-mi spuna restul fara sa le zic nimic, si oameni pe care atunci cand i intalnesc , pe langa faptu ca imi critica greselile imi arata punctele bune, cel mai important e ca ma pot baza pe ei oricand pentru orice. Vorba omului"Bah la 3 dimineata sa fie, iau opelu lu tata si vin dupa tine oriunde "

    RăspundețiȘtergere