luni, 19 octombrie 2009

mi-ai aburit fereastra


"Afară ninge liniştit
Şi-n casă arde focul..
"

Tu eşti ceaiul meu,dar nu te sorb,căci mi-e frică. Miroşi a zmeură şi te iubesc. Ah, de-aş putea să te gust. Dar dacă sorb şi nu mă pot opri? N-o să mai simt miros de zmeură şi scorţişoară. Sărutu-ţi dulce se va fi pierdut în vânt. N-o să gust.

Stau tolănită pe canapea lângă şemineu. Mi-e frig. Te privesc agale cum m-aştepţi în camera unde te-am lăsat, ademenindu-mă cu aburi în formă de inimioare.Aroma ta mă îmbrăţişează strâns. Lasă-mă! Nu vezi că doare?

Mi-aduc mereu aminte cum în faţa geamului te ţineam strâns de braţ şi priveam cum ninge. Îmi abureai geamul şi eu desenam crăiese.Când îţi zâmbesc, dai în clocot. Dar acum te-am uitat în bucătărie. Mă strigi nervos. Ţi-e dor de mine?

"All i want for Christmas is you..." Aburii s-au transformat în note muzicale. Simt că-mi pierd controlul. Mă atragi mereu, dar nu mă las. Ah, prostuţule! Nu ştii tu oare cât o să-mi lipseşti dacă mă las pradă vrăjilor tale? Ştii. Bineînţeles că ştii. Dar nu-ţi pasă. Mă vrei...te vreau...suntem doar noi şi-o inima de aburi;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu