luni, 12 octombrie 2009

intrebari aiurea

1. ultima propozitie de pe ultima pagina a cartii cele mai apropiate de tine
Nu e nimic care sa poata inlocui sentimentul pe care il ai dimineata cand te trezesti alaturi de sufletul tau pereche.:X[no,shit.n-am ,so i don’t fucking know if it’s tru;;)] "ghid de agatzat pentru fete moderne"sarah ivens[genial:X]

2. ultimul film vazut
The ugly truth[3times=))]

3. primul lucru pe care l-ai facut cand te-ai trezit
Am cazut din pat:))

4. lucrul de care ti-e cel mai frica
Sa-mi pierd capu’:-ss

5. ce ai face daca ai fi ultima persoana de pe planeta
As face the happy dance ca nu mai sunt idiots livin’ in freakin’ nature.yea man livin’ la vida loccaJ)...dupa care probabil m-as agatza de lustra:-?[talkative person.can’t handle not talkin’.si nebuna nu’s...cel putin nu in sensu de "hey i'm havin' an imaginary friend=P~":-?]

6. ce ai face daca te-ai trezi baiat
mi-as da un pumn in fatza=))

7. momentul cand ai ras ultima data
Acum 1minut.ba nu .acu 30 de secunde.as a matter of fact si acu’ rad:))so, you pick.

8. prima replica dintr-un film care iti vine in minte
Andrew,sweet andrew,will you please ,with cherries on top,marry me?[the proposal=P~]

9.sportul preferat
Dupa cum o persoana extrem de atletica zicea odata"aruncatul cu privirea"[dupa baieti ,of course dude;;)]=))=))

Un comentariu:

  1. yuhuu beib:X she buna esty si la propriu si la figurat.. app am mai ars calorii cand am citit din cauza rasului.. tine-o tot ase:)):* te-am pupakit:*
    Blonda:))

    RăspundețiȘtergere