duminică, 11 octombrie 2009

happy happy joy joy

O comedie romantica,poiana cu lapte,covrigi dinaia la pungutza mica,multa muzica,o poezie dulce,flori,strugurelu’ meu de ciocolata,zapada,role[cu rotzi noi de silicon de preferabil8-],prietena mea cea mai buna,marea,sorumea[cand nu face fitze],lots and lots and lots of hugs,cartzi din colectia Cocktail,el[cand binevoieste sa ma bage in seama J)],patynoar,si mai multa muzica, jorj[ursuletz roz,mic,de plush:X], caietzelu meu de poezii, colinde[shtiu k e tot muzik da asta e mai speciala;;)],tischer cand nu da 3[ strange as it mai seem,femeia aia e mortala;X],dr house,prietenele,enorm de multa muzica,un zambet al naibii de dulcic,razele de soare de pe perna mea dimineatza...

sunt lucruri care atunci cand uit sa zambesc reusesc sa ma faca fericita.chestiutze aparent lipsite de insemnatate,dar care imi sunt extrem de dragi si fara de care viata mea nu ar fi la fel:X[thks krissule:*:*you know what for]

Un comentariu: