vineri, 30 octombrie 2009

o piesa fenomenala;x

Sex,bataie,copia fidela a lui Mircea Solcanu,iubire,nebunie,camelii din plastic, rochii de epoca cu crinolina ,actori,tradare…in doua cuvinte?Love Factory:X

Nina,o actriţă celebră de teatru şi televiziune, repetă pentru noul ei spectacol „Dama cu camelii” .Tony, partenerul ei, o calcă pe bătături.Ea,diva divelor,extravagantă şi agitată, el,timid şi atent. Proiectul merge într-o direcţie greşită şi Edy,regizorul ,pare a fi pe cale să facă o cădere nervoasă. Încetul cu încetul, vieţile celor doi protagonişti se transformă în povestea lui Dumas. Sentimentul iubirii pune stăpînire pe actori, Nina vede în cabină stafiile fostelor interprete ale rolului ei şi parcă e tot mai aproape de nebunie cu fiecare întîmplare. Cu toate astea, dragostea lor e mai puternică decît orice obstacol. Aşa să fie?

Dar dacă v-aş spune că totul e fals? Că est pur télévision? Eh,aaasta e! Nu mai înţelegeţi nimic,nu? Bun! Înseamnă că mi-am făcut treaba cum trebuie.:>

Ideea e că e o piesă pe care oricine o poate vedea şi trebuie să o vadă. Pentru ca e genială, amuzantă şi a-l naibii de loca, în puii mei.:));x

2 comentarii:

  1. se scrie Edi, nu Edy...si frumos comentariu T_T

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost si eu la piesa asta...acum cateva saptamani parca si sunt de acord cu tine. e o piesa reusita, amuzanta care merita vazuta. hai sa mai mergem o data sa o vedem. impreuna. :D what do ya say ?

    RăspundețiȘtergere