miercuri, 14 octombrie 2009

leapsha reloaded:))episode 3

Sunt blonda ,nu proasta.si asta scuza toate prostiile mele :D
Mi-as dori sa fiu sirena:))…si sa apara o gaura neagra de nicaieri si sa-i traga inauntru pe toti dobitocii
Nu-mi place sa stau degeaba.doar daca e constructive.ex:am o gramada de treaba,da mi-e lene=>zac.e constructiv pt ca nu ma obosesc .intelligent,isn’t it?:D
Orice zboara se mananca
Nu uit sa ma spal pe dinti de 4782980 de ori pe zi:))mai mult din plictiseala
Nu pot sa stau locului mai mult de 20 de minute
Pot sa fac ca o gaina:))
Urasc oamenii care se baga in seama si se baga prost
Imi plac florile.si marea:X
Joc teatru cand am chef. Sa vezi cum il imit pe Solcanu,bitch,la naiba:X
Putini ma cunosc cu adevarat
Pregatesc un sandvis Silvestre=P~[paine,margarina,sunca,ketchup,cascaval,maioneza,parizer de pui,sunca,rosii,castraveti,varza,mai multa maioneza,rosii,parizer,carnaciori picantzi,cascaval si ,nu iar,ci din nou, paine:D=P~]
Imi place sa fac o mie de lucruri deodata
Nu suport sa nu fiu bagata in seama
Apreciez oamenii tru
As vrea sa te impusc.mai sunt multe propozitii?!?!
Ma tem de paianjeni. Cat sunt de mici ticalosii da sperie the crap out of me
Imi pare rau ca n-am facut ce trebuia atunci si ca am overreacted inainte de “atunci”:))
Aud voci
Vad de cand m-am nascut,dude./:)
Nu imi place de mine cand ...are u 4 real?mie tot timpu' imi place de mine:ma iubesc,ce dracu'/:)
Rar ma port normal.
Pastrez toate desenele facute in timpu’ orelor,poezii,povesti si toate prostiile[ambalaje,bilete,surprize la chipsuri and so on]
Nu sunt multumita…de multe fra da nu ma vaiet
Sunt confuza aaaaall the time…hey,ce fac ioh de fapt aici ?:-?
Ar trebui sa iau pastile de memorie ,in puii mei
Am nevoie de o ciocolata=P~ si o pizza…cu o coca cola.si jambiere.si o punga de chipsuri cu chilli.

The end

Un comentariu:

  1. :)):)) doamne she nebuna esty uh pantero:))=)) cand de truu poti fii.. da e adevarat: RAR ma port normal:))=)).. ti besk

    blonda:X

    RăspundețiȘtergere