sâmbătă, 19 septembrie 2009

theatru fra:>

azi am fost sa ma culturalizez:> sau ceva de genu'. am vazut "breaking the waves" in premiera la radu stanca.eu personal sunt innebunita dupa tot ce are legatura cu apa[call me a freak]."uau.dude,ce tare=P~"

cand ajung acolo ,incepe si piesa,tot, si ce sa vezi .nu-i vb de oceane,mari si alte rahaturi ,ci despre o locca mujer,care pe langa faptu' ca e sarita de pe fix ,se mai si "zvarcoleaza"[am tendintza de a crea cuvinte noi ,k sa fiu la moda.vezi vanghelie,berbecali si the one and only, udrea] asa deci se mai si zvarcoleste pe toata scena de fiecare data cand are ocazia. wtf?! am i in the wrong theatre??mneh .de fapt ,cica breaking the waves e un titlu dinala anapoda ,cu sensuri ascunse and shit.

anyway,e foarte tare piesa,mai ales ca duduia ajunge in iad la sfarsit si o vezi crucificata and stuff[nus sado-maso or so.da' am o pasiune inexplicabila pentru stupiditatzi si ciudatzenii;;)]

deci ,merjeti s-o vedetzi ca merita.really,trully

p.s.lovelovelove yah;;)
p.p.s.vezi "now i know(where i belong)"[poezie despre apa :))ca sa vezi ce "corincidentza"]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu