luni, 21 septembrie 2009

=P~

prea copilaros?pur si simplu nu-mi pasa :))ia taci si citeste;;):*

piratul jack cel teribil:
- Snuck! Snuck! Ti-am spus sa extermini sobolanii de pe corabie!
- Asta am facut, probabil ca astia au scapat. Am incuiat sute de exemplare in cala, ca sa moara de foame.
- Apropo, ai astupat gaura din peretele calei?
- Da, Capitane, dar mi s-a terminat cimentul, asa ca am astupat-o cu un cocolos mare de branza…
- Buna idee, Snuck! Acum adu-mi cina pana nu… Snuck! Esti amabil sa-mi raspunzi la niste intrebari?
- Desigur…
- Ai spus ca ai incuiat sobolanii in cala, langa o gaura din perete, da? Si ai astupat gaura cu…
- Cu branza!
- Si ce crezi tu ca manaca sobolanii?
- Aaa…pai, mananca branza!
- Iti dai seama ca nu stiu sa inot?!?

- Prostilor, va duc eu la Fortareata Dragalaseniilor Absoluteee…
[..]
- De ce vrei sa ajungi acolo?!? Heeeiii, esti pirat?
- Nuu, sunt supa la plic!
- Ha-ha-ha…credeam ca esti pirat. N-as fi putut sa te conduc daca erai pirat, dar daca esti supa la plic…[lol...stupid canish:-L]

- Valker, mancatorul de pisici din Valea Fericita, Corak, barbierul de lei din Ngotu, Sorbak, maniacul care se lupta cu taurii in Ding-land, Ivan, vanatorul, Pete, trei degete, Spozo, maniosul, Gunther, acrobatul cu coarda.[da ce.i culmea,e ca niciunu’ nu l.o invins pe ursuletz:-J)]

‘Nu ma enerva Snack, ca te plesnec de nu te vezi!’

Jack: ‘-Ia uite mancarea Snack!! I-ate dupa furnici si fura-le mancarea!!!’
Snack: Capitane, dar animalele de jungla sunt periculoase ‘

Snack: ‘-Mancarea asta miroase cam ciudat… ‘
Jack: ‘E piciorul meu imbecilule! ‘

Jack: ‘Zau Snack, esti mai fricos ca o gaina!’

Jack: ‘Cine ar vrea sa se uite toata ziua la un zgarie branza batran cu grave probleme gastro-intestinale?’

dupa ce snack i-a dat cateva bâte in cap capitanului: scuze capitane credeam ca esti un peste
jack:ce crezi tu si ce sunt eu sunt 3 lucruri diferite (aratand 2 degete) =))

capitane mi s-a infiripat in minte un gand diabolic
jack:varsa-l pana nu se strica
snak -sa mintim? sa'l ademenim pe bietul Angus sa vina cu noi, sa faca el toata treaba, si cand o sa obtinem ce vrem sa'l inselam cu sange rece si sa'l lasam cu buza umflata fara sa'i dam nicio rasplata pt efortul lui in afara de basicile din palme ?
jack: asta vrei sa facem?
snak-da e foarte urat capitanee..
jack-asa e snak,exact asta o sa facem

AAAAAAAAAA !!
un shobolaaaaaaaaaaan !!
miroase mai rau ca pijamaua unei maimutze

inainte sa folosesc sistemul 5000 ma simtzeam prost si mototol akm .. ma simt doar mototol

Jack: Snack, e aproape 6! Unde e cina? Stii ca nu suport sa-ntarzii la cina!
Snack aduce cina.
Jack: Iata, ai venit la tanc, mi-e asa de foame! Foame ca as manca si un sconcs cu branza. Deci, ce-i de mancare?
Snack: Sconcs cu branza capitane.
Jack: Excelent!"

AND THE ONE AND ONLY: gramada de mizerie umana ce esti =))=))=)):X:X




viatza cu louie,louie,louieeeee:
Andy: Buna ziua, doamna Stielmann, o limonada?
Dna Stielmann: Hmm…poate.
Andy: Cum adica poate? Sunt 40 de grade afara, transpirati ca o camila!
Dna Stielmann: Poate ca o sa vin mai tarziu, Louie, cand nu o sa fie…*se uita urat la Andy*..asa de aglomerat.

”-La ce ii trebuie un animal?E strigator la cer!I-am dat un fratior.
-Putem sa luam pisica,hai mami,te rog,uite ce frumoasa e!
-Nu,Louie,o sa linga untul.
-Ce?
-Sar pe bufet si ling untul pe care noi il mancam.
-Da,toata lumea stie.
-Ce!vrei sa ne omori?…linge untul…Putem sa luam catelul, mama?Te rog,ne apara de hoti.Nu o sa-ti mai cer nimic, o sa-i spun Muffy.
-Oh,nu ,naparlesc.
-Si tata?
-Ii cade parul, infunda canalizarea,casa e inindata si tu bulbullb.
Sigur, mama avea idei proprii despre animalul de casa ideal.
-Pai, daca nu luam nici caine,nici pisica,atunci ce luam?
-Ia un pestisor!
-N-are niciun haz…
-Cand eram mic, doar pestii erau acceptati in casa,exceptand capusele, care te intepau in ceafa si se umflau ca baloanele.Oricum nu existau magazine de-astea, ii pescuiam direct din lac.Am invatat ce inseamna responsabilitatea de la micul Solzi.Ce stii tu?
-Solzi?!Asta nu-i nume de peste.
-E un nume foarte potrivit!

Niciodata nu e prea tarziu sa-I spui cuiva ce crezi despre el…
-Hey,Glen Glenn,esti un cretin!

-Multumim ca ne-ai lasat sa dormim,tata!
-Ce?E prea devreme pentru voi?Rasfatatilor!In razboi la ora asta luam gustarea de pranz.

-Stai sa vezi ce mai peste o sa frigem la cina!Asculta ce-ti spun!
-N-ar fi fost mai simplu sa mergem la pescarie?
-Te-am auzit!Vrei sau nu sa te fac erou?
- Eu nu vreau decat o perna...

-Sa fiti atent ,domnule Andersen,e un model foarte puternic,e un Blaster 2001
-Blaster,neblaster,nu-mi pasa.Eu am condus tancuri,baiete,am fost in razboi.

„draga aur-a,
Te iubesc-a”=))

2 comentarii:

  1. Nici nu mai ţineam minte ce nostime erau ''Viaţa cu Louie'' şi ''Piratul Jack cel teribil'' =)) :x ...Mi-e dor de ele... Mersi de postare:)

    RăspundețiȘtergere