duminică, 20 septembrie 2009

speak out!!

iauzi subiect :oamenii care tzin tot in ei.nu pot sa ii inteleg.jur. bhay,te deranjaza x,da?ok.du-te frumushel si spune-i "uite kre e treaba ,nu te plac/nu te suport/imi faci greatza/vreau sa te otravesc/te-as arunca de la balcon and so on".DAR.nu fara o explicatie .pentru ca daca te duci la un dud si ii zici numa' asa,te ia la pumni de ramai dinte pauza lipsa gaura.

okay?:D.bun.exemplu' urmator.esti criticat de se cutremura pamantu'.fraaate,ia atitudine, exprima-te ,vorbeste in apararea ta,nu astepta sa apara avocatu' din oficiu pt ca nimeni n-o sa vina.lumea asta e plina de cacati si daca tu nu te protejezi ,nimeni n-o s-o faca pentru tine. intr-adevar, exista bfffffs si alea alea da' si ei au shittu lor cu care tre sa se lupte. nu mai sta nimeni ca mamy sa se ia de baietzeii rai.

cel mai rau e atunci cand tii la cineva, da' ti-e frica sa vorbesti .goooood:(( deviza mea :in dragoste nu gandesti! "da' daca se supara pe mine ?da' daca nu se intoarce la mine ?da' daca sunt un imbecil?" la ce ajuta atatea intrebari cretine?la absolutamente nimic.NADA! du-te domne si zii omului ce ai pe sufletzel pentru ca ii zici lucruri frumoase.daca se intoarce si face pe handy,nu merita,capishci?si daca ai castigat,la naiba..."life is good,when you're arouuuuund!!!!nothing can bring me down .tanananaaaa"[junk-life is good]

Un comentariu:

  1. Well pentru inceput... Cand nu imi place de cineva pentru ca face, drege, indruga, inoada, etc... Nu ma duc sa i-o spun asa in fata, ci pur si simplu il ignor, parerea mea e ca daca acel cineva nu te inghite nici el, situatia devine frumoasa pentru amandoi, daca acel cineva totusi te considera prieten, atunci va venii sa te intrebe ce s-a intamplat de ce nu i mai vorbesti (asta in cazul in care sunteti cu adevarat prieteni).

    Cand sunt criticat de cele mai multe ori ascult criticile, apoi ma gandesc daca au dreptate, daca nu regula-i simpla "Prostia trebuie ignorata" daca au insa dreptate, ma gandesc daca ceea ce lor nu le convine e un defect sau o "calitate"(eu practic n-am asa ceva da lumea zice ca as avea so ... fa-le pe plac oamenilor) si apoi ma gandesc ce trebuie sa schimb.

    Cand tin la cineva deobicei i dau de inteles, lucruri de genu cadouri, sau nu stiu, o invit pe fata respectiva la un suc, o plimbare ceva ca sa o fac sa se simta in largul ei si apoi la sfarsitul intregii intrevederi (de fapt cu o jumatate de ora inainte de sfarsit) i spun, si dupa reactia sa (mimica fetei, a mainilor, tonul glasului) imi pot da seama daca sentimentele mele sunt sau nu impartasite...

    RăspundețiȘtergere