duminică, 20 septembrie 2009

cartoons romanizate

buna dimi !;;)
tocmai m-am uitat la hannah montana pe jetix.sau disney channel ,ma rog.same shit[eu am toate episoadele pe calcu:))don't call me a freak.inca.uitati-va in engleza.daca am convins o "roakeritza" ca e tare serialu',pot convinge pe oricine:Dsper] .cand am vazut k o sa bage disney in loc de jetix am zis ca fac si romanii ceva cum trebuie si baga desene in engleza.da pe dracu'.bineinteles ca le-o tradus si pe astea ,total gresit,or course.fraaaate ,normal ca ai ratingurile scazute daca pui porcariile intr-o romana pocita si total gresita[rima:))].eu sunt pe principiu' ca niciodata nu esti prea mare ca sa te uiti la niste desene de calitate.da daca sunt traduse cu vocile alea tampite[nush cine dracu' io angajat si pe aia sa isi "chinuiasca" vocile in halu' ala],se pierde tot farmecu'.

ganditzi-va cati dintre noi n-am invatat engleza de la desenele de pe cartoon network si cre ca si de pe fox kids. toate erau in engleza si nu s-a mai plans nimeni .asta pentru ca vocile alea erau "bengoase"fra.ne uitam ca hipnotizati si mai si invatam cate ceva .

in puii mei ,ca in ziua de azi sunt si desene de tot cacatu' cu soparle si monstruletzi handicapati care tot timpu' reinvie.noroc cu cate un tom si jerry pe ici ,pe colo,care ,slava domnului, nu are prea mult talking ca kre ca ajungeam sa urasc si desenele mele preferate .

tre' sa recunosc...exista si oameni cu voci superbe,care dau ceva special personajelor si farmec to za cartoons .sau existau ma rog.vezi ce-i cu andy,viatza cu louie[tacsu' lui louie mai ales:X] ,copiii de la 402.bay frate ,daca vezi si tu ca vocea ta nici macar nu se COMPARA cu vocile alea care pe noi ne-o facut sa salivam in fatza televizorului, lasa-te de meserie.really,trully.

mnah, asta e parerea mea proprie si personala ...daca nu e asa ,pliz let me know i'm a freakin' idiot;;).

kiss kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu