miercuri, 23 septembrie 2009

bfts:X

Azi mi-am dat seama care imi sunt adevaratii prieteni.fara sa dramatizez ,tre sa recunosc: fratzilor ,jur ca ma uimiti.prietenii cei mai buni ma tradeaza.unde s-au dus prieteniile nevinovate de alta data?ce frumos suna povestile parintilor despre milioanele de prietenii legate dea lungu’ timpului.

In ziua de azi nu mai exista respect,incredere,loialitate,ajutor reciproc…in doua cuvinte “prietenia adevarata”.unde au disparut toate astea?they’ve gone with the wind, probably…
Doare ,sincer, cand ai mai mare nevoie de suport,sa ti se zica “apai,am o treaba” “apai,nu te mai agita ca nu-i nimic” “ exagerezi” “taci ca ma indispui”…frate ,cand am nevoie de critici sau de cineva sa-mi frece si mai rau existenta promit ca te caut.da momentan am nevoie de o vorba buna si de cineva sa-mi fie alaturi.

Luckily “detzin” un exemplar unic din specia “bfts”[best friends,totally sisters]. Fata asta e mereu acolo cand am nevoie .nu conteaza ca e vorba de o duduie care vrea sa ma cafteasca, de un bad bad bad boy care mi-o frant inimioara sau doar daca vreau sa vorbesc cu cineva,e mereu acolo .chiar si atunci cand n-am nevoie.si nu sunt pupy[pup-in-cur-ista]sunt pur si simplu multumita de ceea ce am si in ciuda celor spuse mai sus ,vreau sa va asigur ca prietenia adevarata exista.da tre cautata.

Have faith:*va iubesc

Un comentariu:

  1. Ne pare bine pentru tine sincer, mai greu gasesti pe cineva care sa fie acolo cand ai nevoie, chiar si numai c-o vorba buina, un sfat, o chestie simpla dar cu multa multa insemnatate

    RăspundețiȘtergere