joi, 3 octombrie 2013

My footsteps on the ground


As I'm following my footsteps taking turns on leaving marks on the cement, it seems only fair to think about you. Because whatever I do and wherever I need to go, they will always bring me only to you.



Îmi urmăresc pașii cu tenacitate pe măsură ce își lasă amprenta timizi dar puternici pe asfaltul ud. Plouă deja de ceva vreme, însă acum s-a potolit. Poate de dragul drumului pe care îl face inima mea în fiecare seară. Sau poate doar se schimbă vremea. Oricum ar fi, mă bucur.

Îmi urmăresc pașii încă de cand am coborât din autobuz. Nu am ratat niciunul. Îi urmăresc și ii analizez ca un om de știință pe masură ce pun un picior în fața celuilalt. Văd un mers inegal, haotic. Fără ca picioarele mele să aibă minte proprie, realizez că mă duc acolo unde sufletul îmi este păstrat cu delicatețe și iubire - la tine.

O nouă foaie albă mi se așterne acum dinaintea pixului care nu mă lasă niciodată atunci când inspirația își spune cuvântul. Nici măcar atunci când afară e ger, sunt singură pe drum iar muzica se aude în căști. Simt că acesta e un moment potrivit să vorbesc despre relația noastră.

Relația noastră e haotică. La fel ca și pașii care mă îndrumă acum spre tine. Imprevizibilă. Asemenea unei surprize care nu încetează să uimească într-un mod plăcut chiar și a mia oară când e facută aceleiași persoane. O ceartă a noastră reprezintă un pas care se duce încăpățânat spre stânga deși îl cert și îi spun că drumul e la dreapta. Un sărut - forma unui înger lăsată într-un câmp de maci. Un trandafir alb - bătăile inimii atunci când mașina zboară cu două sute de kilometri la oră.

Tu...o furtună care se încheie mereu cu un curcubeu și un cer senin
Eu...valurile înspumate ale mării, scăldate în razele calde ale soarelui văratic
Noi...perfecțiune. pași gentili, eleganți, plutind în vazduh. Fericire. Iubire. Dor. TOT.

În timp ce urmăream cu tenacitate cum urmele pașilor mi se pierdeau pe drumuri pietruite, am simțit că nu va exista un moment mai potrivit să vorbesc despre relația noastră...capricioasă, haotică, nebună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu