vineri, 20 septembrie 2013

I just...

I just want you
I just want to see you
I just want you to dance with me tonight



Ceea ce simt pentru tine nu se măsoară în articole scrise pe blog sau inimioare desenate pe o foaie de hârtie. Se măsoară în schimb în fiorii care mă trec atunci când îmi ridici mâinile în aer, mă prinzi de brâu și te miști așa cum nici măcar tu nu știai că poți.

Se măsoară în vals cocoțată pe picioarele tale, un vals greoi dar amuzant, copilăresc. Iubirea mea pentru tine se mai măsoară și în pași stângaci de tango. Un pas la dreapta...unul înapoi...o piruetă și o privire care mi-a străpuns sufletul și m-a făcut să te iubesc iremediabil.

Ce sunt pozele pe lângă o mână așezată tacticos pe șoldul stâng în timp ce dreapta îmi cuprinde perfect obrazul rozaliu? Ce sunt cuvintele în comparație cu privirea aceea care îmi dă lumea peste cap de fiecare dată când o văd? Ce e orice altceva pe lângă trupul tău care se mișcă atât de bine atunci când îl cuprinde pe al meu?

Ceea ce simt pentru tine nu se măsoară în articole scrise pe blog sau inimioare desenate pe o foaie de hârtie. Se măsoară în schimb într-o altă piruetă, o altă privire, alte mii de zâmbete cu tot atâtea mii de semnificații, un sărut, o atingere, un alt stil de dans, un pas stângaci, râsete. Se măsoară în muzica sufletelor noastre, în compatibilitate, în visuri, iluzii, planuri și un talent în ale dansului de care te încăpățânezi să nu fii conștient!

Un comentariu:

  1. Ia-ma de mina.
    Aici si acum.

    Eram pura odata. Dar a trebuit sa ma inviti la tine sa-ti vad colectia de discuri. Era patru dupa amiaza. M-am asezat pe pat si n-am vrut sa beau nimic. Sinatra ? Fitzgerald ? Cincinatti, Ohio, Dresda, Novosibirsk ? Letuce, Candice, Spiral, Addiction Ltd, Strife, Stiple, O’Hara ? Cangaroo Dice ? Crawls ? Spiders and Dragons ? Lena ? Carburator ? Global warmth ? Dirty dancing ? Nu ?
    Am dat din cap ca nu. Pe tine te vroiam, bineinteles. A inceput sa ploua, s-a innorat brusc. Te-ai apropiat in tacere.

    Daca ma vezi, aici si acum, nu uita pasul asta pe loc. Nu uita ca am inca mina in mina ta si ca nu ne miscam. Fii atent, mai atent. In dans trebuie sa fii impreuna cu celalalt. In nemiscare, la fel.

    Te-ai apropiat si apoi te-ai oprit in fata mea. Se auzea incet ploaia.
    Ai zimbit putin cind ma priveai asa de sus. (Ah, cum de nu-ti era teama ? Erai vreun cuceritor, sau ce ?). Apoi mi-ai spus, spre uimirea mea : vreau doar sa stau linga tine.
    Mi-ai luat mina intr-a ta. Ti-am vazut, ti-am simtit degetele. Mi-au placut degetele tale. N-as fi putut spune insa de ce. Aveam sa aflu : ele ma mai atinsesera. Ma framintasera in alte camere si pe alte paturi si pe alte melodii si pe alte taceri. Ma mai framintasera la celalalt capat al dorintei.

    RăspundețiȘtergere