marți, 15 octombrie 2013

A cup of coffee


A cup of coffee, you, my writing - This is all I need



În fiecare dimineață mă trezesc cu un singur gând – vreau să ajung acolo unde ești tu. Vreau să fiu acolo atunci când privești câtre prima rază de soare. Iar dacă ziua nu se prezintă cu o vreme frumoasă așa cum ar trebui, vreau să fiu cea care îți aduce soarele în dormitor. Vreau să îți dau din energia mea. Să simți și tu iubirea pulsându-ți sângele în vene. Lasă-mă să te fac să te simți din nou viu.

Nu vreau să te gândești la probleme. Nu te gândi nici la ziua de mâine sau la ce va fi peste o oră. Ți-am pregătit cafeaua exact așa cum îți place...puțină scorțisoară, două picături de esență de rom, o linguriță de frișcă...bucură-te așa cum o face un copil la prima ninsoare. Cafeaua e caldă, iar aburul încearcă să te ademenească să te ridici din pat și să sorbi puțin. Trebuie doar să te trezești.

Eu o să mă așez lângă tine tăcută, caldă, fericită. Voi avea și eu bineînțeles nelipsita cafea lângă mine. Aș vrea să scriu. Iar? Da. Aș vrea să scriu din nou despre tine, despre noi, despre cafea și scorțișoară. Aș vrea să scriu din nou despre razele calde ale soarelui, despre cât de mult iubesc fiecare părticică din tine, așa cum o fac de fiecare dată când am un răgaz. Aș vrea să scriu din nou despre fumul de țigară, planuri, viitor, frumusețe, fericire, dragoste, trandafiri, ciocolată, săruturi, căldură...

Aș vrea. Aș vrea o cafea.  Aș vrea inspirație.
Aș vrea să fiu în preajma ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu