joi, 10 octombrie 2013

Iubirea mea pentru tine nu se măsoară în timp. Și totuși...


Asta mi-a umplut inima de fericire. Te-aș lua în brațe acum.
Ține impulsul ăsta pentru mâine:)



Discuții fără noimă, întreținute doar de dorința ca legătura dintre noi să devină mai puternică.
Ignore.

Zâmbete transmise prin mail-uri și mesaje trimise cu entuziasmul primei iubiri.
Râsete.

Povești despre copilărie și relații trecute, glume cu subînțeles, certuri copilărești.
Melodii.

Film văzut pe jumătate, sărut parfumat de alcool și emoții ca la prima întâlnire.
Vin.

Crăciunul petrecut separat, scrisori către el, zile fără căldură sau vreun zâmbet.
Depărtare.

Caloriferul din el, alinturile cele mai dulci, primul te iubesc spus cu teamă și sinceritate.
Fericire.

Nouă luni alături de el rezumate în câteva rânduri...mi-ar lua o viață să reușesc să descriu tot ceea ce am trăit lângă sufletul meu drag. Și chiar am o viață înainte...dar e încununată de visuri și idei, familie, încredere. Aștept o viață așa cum mi-a arătat că poate exista. Aștept să îl am încă de o mie de ori atât lângă mine pe el...să am pur și simplu totul meu. Aici. Mereu.

TU ești totul. TU esti iubirea. TU esti soțul.amantul.prietenul.tatăl. TU ești viața.
TE IUBESC! LA MULȚI ANI! <3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu