luni, 28 ianuarie 2013

El e tot


Dacă erai un capriciu, un moft sau doar o chestie de orgoliu, doar să am lista de cuceriri mai mare, nu mai vorbeam acum, nu puneam suflet, nu te iubeam...am găsit în tine tot ce am nevoie...
23:26



Atunci când mă sărută, e ca și cum întreaga lume ar fi concentrată într-o singură atingere a buzelor noastre. 
Ochii lui luminoși îmi surâd cu dorință de fiecare dată când îi privesc.

Tremură mereu ușor atunci când cuvintele se pierd treptat, iar noi ne contopim unul cu celălalt.
Mâna mea se îmbină perfect cu a lui.

Îl visez mereu. Nu i-am spus asta, dar probabil că acum o să afle. Îl visez și e exact așa cum e în realitate fiindcă nu vreau să schimb nimic la el.

E zâmbitor chiar și atunci când mă ceartă.
M-a făcut să îmi placă să vorbesc la telefon, iar acum aștept mereu nerăbdătoare să îi aud vocea caldă șoptind un simplu alo.

Îmi spune că mă iubește și simt că e un sentiment atât de firesc pentru el...ca și cum m-ar iubi de o viață.
E sigur de ceea ce vrea. Mă vrea pe mine și mă vrea pentru mult mult timp. 

E al meu.
Îl iubesc.

2 comentarii: