sâmbătă, 19 ianuarie 2013

This I promise you

Breathe gentle, breathe gentle, don't leave me behind because love goes faster...gentle, be gentle, never let me go when love goes faster.



Uneori mă gândesc dacă e cu adevărat posibil să încapă atâta fericire într-o ființă atât de mică. Eu, ghinionista, mereu distrusă când venea vorba de iubire, te am acum pe tine. După atâta timp, după atâtea certuri, despărțiri, atâtea cuvinte și promisiuni de adio, te am. Chiar te am. Și vorbești de viitor, ca și cum o să mă ai mult, foarte mult timp lângă tine de acum încolo.

Știu că ți-am spus că o să scriu atunci când o să fiu foarte fericită, dar adevărul e că nu îmi găsesc cuvintele în ultima vreme. Tot ce vreau e să te cunosc. Să îți știu fiecare colțișor al minții și fiecare parte a corpului. Vreau să te am din toate punctele de vedere, să ne contopim într-unul singur, să trăim așa cum îmi doresc de atâta timp. Cuvintele acum sunt de prisos.

Vreau să îți fiu prietenă, iubită, amantă. Vreau să nu ne pierdem niciodată unul pe celălalt. Vreau atât de multe. Și e incredibil cum tot ce îmi doresc în ultima vreme se îndeplinește. Ești talismanul meu norocos și nu voi permite să se întâmple nimic care să te îndepărteze. Îți promit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu