sâmbătă, 9 februarie 2013

Dor de tine, dor de noi

Și mie îmi lipsești. Mai sunt două zile...sper să treacă repede...
22:41


Doar două zile...e ca și cum ai spune că mai e doar o eternitate. Nu aș fi crezut vreodată că o să îmi lipească cineva atât de mult. Fiecare părticică a corpului meu tânjește după tine.

Mi-e dor de ochii tăi.
Mi-e dor de vocea ta...știu că m-ai sunat abia ieri, dar vreau să te aud șoptindu-mi la ureche...vreau să-ți simt respirația gâdilându-mă până în vârful picioarelor.
Mi-e dor de nelipsitele tale glume și de modul în care faci orice lucru să pară amuzant.
Mi-e dor să-mi spui că mă iubești așa din senin, ținându-mă de mână.
Mi-e dor să-ți scriu mereu...orice. Doar să îți dau un motiv să îmi răspunzi.
Mi-e dor de plapuma grea, de melodia aia enervantă, de întuneric, de titluri notate pe telefon.
Mi-e dor de plimbări, de cafea băută în parc pe bancă, mi-e dor de leagăne.
Mi-e dor să încerc să-ți cuprind corpul cu mâinile mele prea mici.
Mi-e dor să-ți sar în brațe.
Mi-e dor să mințim polițiști, mi-e dor de B1, mi-e dor de poze.
Mi-e dor de seri pierdute în fața casei mele.
Mi-e dor să trăiesc.
Mi-e dor.

Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu