miercuri, 12 noiembrie 2014

Stuck in reverse

When you try your best, but you don't succeed, 
when you get what you want, but not what you need...


Nu mă mai pot opri din scris. Am o mie de gânduri blocate în cap şi încerc să le iau pe rând şi să le înfrunt, dar de fiecare dată când îmi apari tu în minte, uit totul. Am o mie de gânduri şi deşi fiecare are legătură cu amalgamul de sentimente pe care mă faci să le trăiesc, atunci când încerc să le înlătur, tot tu eşti aici.
Oare voi fi capabilă cândva, în viaţa asta lungă pe care simt că o am înainte, să uit de tine? Probabil că nu. Cred că nu. Din păcate, sper că nu. Tot ceea ce simt acum e pur şi simplu de neînţeles. Îmi doresc să uit, să treacă totul, să nu mai acord o importanţă atât de mare fiecărui semn din partea ta şi din partea universului şi cu toate acestea, nu fac nimic să schimb ceva.
Pur şi simplu stau. Stau şi aştept să se întâmple ceva, orice, oricum, oriunde. Aştept să vii şi aştept să pleci. Aştept să îmi scrii şi aştept în egală măsură să dispari definitiv din viaţa mea. Continui să susţin că fac tot posibilul să îmi pun viaţa la punct, dar sunt o ingrată când spun asta pentru că adevărul e că nu fac şi nu vreau să fac nimic.
Am pierdut ceva atunci când ai plecat. Ceva esenţial. Cred că m-am pierdut pe mine. M-am pierdut, mi-m pierdut puritatea, minţile, sufletul, gândurile. M-am pierdut cu totul şi nu ştiu cum să mă regăsesc fără tine. M-am pierdut şi da, vreau să mă întorc, dar cred că numai tu ştii cum aş putea să fac asta.

Spune-mi, te rog. Cum? Cum să mă regăsesc? Unde sunt? Cine sunt? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu