luni, 4 august 2014

Cum ar fi?

I am a sucker for great, impossible, amazing love stories. So kiss me hard before you go.


Cum ar fi?

Dacă eu aş fi acolo sau tu ai fi aici? Dacă eu ţi-aş zâmbi copilăreşte ca şi cum te-aş cunoaşte de ani buni, coborând din tren, direct în braţele tale? Dacă m-ai săruta rapid, subtil, în gara plină de necunoscuţi, luându-mă prin surprindere?

Cum ar fi?

Dacă am mai pierde o noapte sub cerul înstelat, ţinându-ne ocazional de mână? Dacă marea ne-ar mângâia trupurile în acelaşi timp, în acelaşi loc, în timp ce schimbăm replici fără sens sau importanţă, încercând disperaţi să ne cunoaştem într-un timp mult prea scurt?

Cum ar fi?

Dacă totul ar fi perfect şi simplu, nu atât de complicat? Dacă am exista doar noi? Dacă tu ai fi şi eu aş fi şi totul ar fi pur şi simplu? Dacă ar fi soare, dacă ar fi muzică, dacă ar fi mare, dacă ar fi...Lângă o cafea fierbinte şi priveliştea răsăritului dinaintea ochilor, lipseşti tu.

Aşa că ce-ar fi dacă ai fi şi tu aici? Of, dacă ai fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu