vineri, 11 iulie 2014

Am pierdut...

Meredith: I...uhm...
Derek: You're not ready for this.
Meredith: No.
Derek: I asked for too much.
Meredith: I think so.
Derek: So, this is it?
Meredith: Yeah.
Derek: We're breaking up?
Meredith: We're breaking up.
Derek: [Walks to Meredith] We're broken up.
                                                                 Meredith: It's done.



Am pierdut sau am câştigat?


Am jucat ruleta rusească şi m-am ales cu o jumătate de inimă lipsă, un gol în stomac şi o viziune incertă asupra viitorului. Am pierdut sau am câştigat? Întrebarea aceasta mi se plimbă în minte aşa cum un val stingher atinge ţărmul odată la câteva secunde, în speranţa că va găsi ceva nou printre firele de nisip.

Am pierdut...iubire, grijă, ascultare, frenezie. Am pierdut timp preţios şi cuvinte plasate strategic printre anumite rânduri şi la ore bine stabilite. Am pierdut inspiraţie, am pierdut pe cineva de care să îmi fie dor. Am pierdut şi vise şi planuri şi idei de împărtăşit. Am pierdut persoana cu care le-am împărtăşit.

Ce să mai fac acum? Merg mai departe. Aştept să vină ceva sau să plece altceva, aştept fursecuri, ceai cu scorţişoară şi muzică bună. Aştept un remediu. Care este oare leacul pentru aşa ceva? Cum pot oare să trec mai uşor peste aşa ceva?

Sau poate...poate am câştigat. Am câştigat alte şanse, alte idei, planuri şi gânduri care uneori mă macină, iar alteori mă consolează. Am câştigat un altfel de timp...timpul care îmi permite să judec, să mă controlez şi să aleg. Am câştigat linişte, calm, libertate.

Oare dacă peste un timp o să le pun în balanţă, voi constata că am pierdut sau am câştigat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu