joi, 25 aprilie 2013

Fiindcă te iubesc enorm...




Fiindcă te iubesc enorm, am decis ca inima mea să fie de acum a ta. Fiecare ventricul, fiecare arteră, fiecare venă, fiecare celulă. Ți le dau pe toate până la ultima. Îți dau inima mea...

Fiindcă te iubesc enorm, am decis ca fiecare gând al meu, important sau nu, să fie și al tău. Vise, iluzii, fantezii, sunt toate ale tale. Îți dau gândurile mele...

Fiindcă te iubesc enorm, am decis ca trupul meu să fie de acum al tău. Ochii, buzele, gâtul, șoldurile, tot ceea ce tremură la atingerea ta. Îți dau trupul meu...

Fiindcă te iubesc enorm, am decis să uit de numele meu. Eu nu mai sunt cea care am fost, iar astfel numele tău e cel pe care îl am brodat acum pe piept. Îți dau numele meu...

Și fiindcă te iubesc până la cer și mai departe de atât, fiindcă te iubesc atât de mult încât uneori uit să respir, fiindcă te iubesc așa cum n-am crezut că voi iubi vreodată, fiindcă te iubesc atât de mult încât te simt chiar și atunci când ești departe, am decis să mă dau toată ție. Îți dau ființa mea...


2 comentarii: