miercuri, 3 aprilie 2013

Pur și simplu te iubesc




Privindu-te îndelung adeseori, un întreg amalgam de vise și idealuri mă năpădește. Îmi imaginez cum viața noastră se înfruptă din iubirea ce ne leagă. Observ cum fiecare șoaptă, fiecare zâmbet, fiecare te iubesc ne îndeamnă să luptăm tot mai mult pentru ca pașii noștri să aibă un singur drum.

Aștept mereu însetată momentele pe care le petrecem împreună, fie că mâncăm, ne certăm, povestim sau facem dragoste. Respir ființa ta, o simt prin toți porii chiar și atunci când nu ești aici și în nenumărate rânduri  pierd controlul și mă las pradă ție.

Vreau să-mi petrec viața încălcând reguli, făcând un infinit de lucruri pentru prima dată alături de tine, să râd, să plâng, să doresc. Vreau să te iubesc în fiecare zi mai mult și mai mult și mai mult până când iubirea întradevăr o să dea pe dinafară, până când singurul lucru pe care îl vei mai vedea va fi iubirea mea și nimic altceva.

Te iubesc etern...te iubesc ca o nebună...te iubesc și nu regret nicio secundă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu