joi, 4 aprilie 2013

O mie de moduri de a spune te iubesc




Te-am desenat în minte. Am un portret bine definit pe care îl contemplu cu fiecare ocazie.

Ridurile fine ce se formează în jurul ochilor atunci când zâmbești.
Încovoierea buzelor atunci când te apropii să mă săruți.

Mușchii.
Părul.

Forța trupului tău atunci când mă ridici ca pe un fulg.
Am desenat chiar și vorbele tale...fiecare te iubesc, fiecare îmi lipsești, fiecare vino mai aproape...

Haine.
Zâmbete.

Portretul meu are și melodii...cântecul pe care am plâns prima dată, cel pe care am râs ca doi isterici, acordurile pe care am încercat să dansăm, versul pe care îl repet mereu în minte când mă gândesc la zilele în care am locuit împreună.

Mă simt ca o copilă. Trăiesc acum prima mea iubire. Fluturii mi-au luat-o la galop, zâmbetul mi-e prezent mereu pe fețișoară. Sunt emoționată, înfierbântată, speriată...
Dar mă simt și ca o femeie. Trăiesc acum marea și ultima mea iubire. Am planuri mari, am crescut, iubesc cu adevărat. Nu mă joc și nu vreau să fug. Sunt prezentă cu toată ființa.

Te-am desenat în minte. Și lângă tine sunt implicit și eu. Lângă noi e tot ceea ce ne caracterizează. E iubirea noastră desenată în o mie de culori. E fericirea. Sunt secunde ce trec în zbor. Sunt o mie de moduri de a spune te iubesc.

Un comentariu: