vineri, 5 martie 2010

Ninge:-l Nu ma intelegeti gresit, imi place zapada. Dar nu primavara...si cu atat mai putin la cateva saptamani inainte de ziua mea: Anul asta, cand am avut nevoie de frig si multa zapada, patinoarul se topea, cu totii ieseam afara cu gecile de primavara si in Ajun ne-am plimbat cu "pieptul dezvelit" cum zice tata, pana dimineata. Acum, PRIMAVARA, "afara ninge linistit/si-n casa arde focul". Nu stiu ce parere aveti voi, dar treaba asta e foarte imputita din punctul meu de vedere. O sa ajungem in curand raciti cobza pentru ca se schimba vremea prea des. Cine stie...poate mai inventam o gripa ca si asa nu ne-au pus capac aviara si porcina. Culmea e ca ieri imi facusem deja planuri marete...jumatate de ora in parc cu rolele, o plimbarica[:x] prin oras si poate o sesiune de shopping. Ce am primit in schimb? O zi de vineri monotona si "zapadoasa", cu o cana de ceai cu mar si scortisoara, muzica la greu si "Tanar si nelinistit" pe la 4 ca trebuie sa moara una:))[long story] Pfff...ce zi...pana si articolul asta mi se pare plouat. Pardon. Nins.:-L
Ce-am fost si ce-am ajuns. Daca o continuam asa cu "protejatul" planetei, o sa ajungem in curand sa fim iarna ca in Bahamas si vara Antarctida la scala mai mica.

I hate snow primavara!

Aaa btw. daca tot sunt aici. Anda Adam e tot degeaba. Imi cer scuze pentru fani, dar asta e parerea mea proprie si personala. Are niste melodii de imi vine sa vomit pe ele si culmea fix acum a trebuit sa o dea astia pe Kiss tv si nu gasesc telecomanda~X(

http://www.youtube.com/watch?v=zUJqYx4Z9js Will I Am ft Cheryl Cole
http://www.youtube.com/watch?v=xq37ngTwyaU The Chippetes:x:x[sa vedeti si filmele ca sunt geniale:)))<3<3]

Asta e ca sa ne distram putzintel:x:x

xoxo




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu