joi, 11 martie 2010

Lumea nu mai e ce era...nu mai exista baieti dulci ,"nedisperizati",neprostituati si nici fete cumintzi care rosesc atunci cand baiatul le face un compliment intr-un mod atat de dulce si totusi nonmanelistic ":">hihihi".Ce lume de cacat...si nici macar nu poti sa zici :
'ba imi bag putza.nu-mi place aici.ma duc sa ma nasc in alta epoca'
Toate melodiile canta despre asta ,filmele sunt dragute ,romantice .pana si filmele de actiune au eroul care se sacrifica ptr fata si prostii. Eu nu stiu la ce se uita lumea din ziua de azi, ca doar toti se uita la filmele astea. Dar nu vad esentza.
NU IMI PLACE EPOCA ASTA!
O URASC!!
Vreau sa ma fi nascut pe vremea cand fetele erau fete si nu "tarfe" si baietii cavaleri. M-am saturat sa mi se zica pe mess ca sunt draguta si sa fiu chemata la o intalnire tot asa.Unde dracu s-a dus "will you go out with me ?"Ala fatza in fatza...nunu .Acum e altceva .Acum iti zice "hei gagica hai la un suc sa te tzuc"ptzm...nu se face asa cv.
Vreau sa ma ia de mana in timp ce ne plimbam prin parc si sa ma sarute in fatza casei.
....parintii nostri au trait intr-o alta vreme unde baiatul o curta pe fata la dracu .Deci parintii nostri ne-au invatat si pe noi asta. Nu se poate spune ca e influentza grupului, ptr ca si aia au parinti.
...
URASC EPOCA ASTA
am zis !
Nu-mi plac baietii care se dau in spectacol, dar nici aia prea cuminti...imi plac baietii NORMALI
sau in ziua de azi normal=fitza
Stii ce ma shocheaza?
Ca eu credeam ca toate fetele vor asta. Dar nu!
*unele vor prostituati
*altele vor fitzosi
*altele vor batrani cu bani
Mentalitate de cacat
Sunt ATAT de revoltata in momentul asta
arghhhhhhh

[stiu ca probabil o sa intelegeti maxim un sfert din toata asta,dar ma revolt si gata !:))]

8 comentarii:

  1. deci.....se vede k esti altfel fatza de alte fete.. :-?...hmm........ eu itzi par fitzos...? oare? :S habar...nam.. :-??...ink nu te.am invitat undeva k nu sunt genu sa vb cu o fata cateva minute sau 2-3 zile shi dupaia sa ii zica ..."hai..nu iesi la o plimabre..? :> ''....aaa...chiar...poate asta ar fii o ocazie bunaa.... :-?...dar de vreme ce tu nu vb cu mn....pff.... nush.... ramane alegerea ta .. :P...oricum... te.ai suparat dintr.un nimic...:|...scz....catch ya' latter... :*

    RăspundețiȘtergere
  2. cer drepturi de autor pt prostitutia baietolor ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tipo, problema intradevar nu e societatea, ci tu. Lumea evolueaza. Din toate punctele de vedere. Gandeste-te ca in urma cu 50 de ani erau inca tari care nu permiteau femeilor sa voteze si pupatul unei femei in public se pedepsea cu inchisoarea.

    Ideea e ca schimbarea e vazuta de fiecare in alt mod... in cazul tau in rau. Fiindca ai mentalitatea parintilor tai. Probabil ai fost foarte apropiata de mama ta sau pur si simplu esti incapabila sa ai o relatie stabila fericita, si privesti inapoi in coiltul opus al camerei, la parintii tai care inca sunt feirciti impreuna dupa 20 de ani de casnicie.

    Te gandesti ca tu nu o sa gasesti niciodata pe cineva sa faci asta, si cel mai probabil ai dreptate.

    Si in plus, nu esti o halca de carne, decat daca te consideri una. Sau daca tipul cu care esti bate la tine, pana te obliga sa fii...

    oricum, viitorul tau e roz.

    RăspundețiȘtergere
  4. 8-|Fa-mi o favoare si incearca sa-ti vezi de treaba ta ca ma enervezi ;;)Okay?Habar n-ai tu daca pot eu sau nu sa am o relatie stabila ,sau daca am avut vreodata.
    In plus,nu ma refeream la toate aspectele epocii trecute asa ca nu trebuie sa ma iei cu treburi istorice ca nu-s chiar de pe alta planeta.Data viitoare o sa scriu un roman in loc de articol si o sa explic exact ce vreau sa spun ca sa pricepi.Tu vezi pana si cea mai mica greseala. Citeste textul in sine si nu mai te mai tot gandi atat la cum sa faci sa te iei de mine .la dracu

    RăspundețiȘtergere
  5. Si recunoaste la naiba ca nu a evoluat numai in bine sa mor io. Ti-as da si exemple de oameni cacati care isi permit destule si care apar la stiri zilnic, dar chiar nu mai vreau sa-mi pierd vremea cu tine. Oricat de misto ar fi blogul tau,ca persoana esti "a pain in the ass",tipule.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oamenii cu pareri rautacioase au fost mereu mult mai interesanti decat persoanele normale, care doar aproba mereu ce le spui. Si te enervezi ca o pustoaica de 12 ani care abia a aflat ca e adoptata. Asta e foarte amuzant. :))

    Nu o ardeam rau sa devii bosumflata... relaxeaza-te. Imi place cum scrii.

    RăspundețiȘtergere
  7. avem esti un pic impotent la imaginatie, poate niste carti citite, nu doar alea de joc si alea cum sa fii un blogger de 2 bani, te-ar ajuta. Probabil ca te crezi cult in cap da expresii de genu "nu o ardeam; pustoaica adoptata" sunt chiar extra super hiper ultra suburbane + explica-mi nicknameul de avem, ca debordeaza multa gandire... t pooop dolshe

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti recomand un manual de gramatica. Tu ai recitit ce ai scris acolo?

    RăspundețiȘtergere