joi, 18 martie 2010

Imbratiseaza-ma

Îmbrăţişează-mă azi,
Câtă vreme eu mai sunt eu
Şi mai poţi frământa între degete o bucată de carne.

Mâine prin venele mele va curge fumul ţigărilor.
Mâine nu voi mai scrie poezii
Şi tu vei uita –
Vei trece nepăsător pe lângă mumia de cofeină
Şi vei încerca poate să-ţi aminteşti,
Să scapi de sentimentul acela enervant de deja-vu,
De gândul că parcă…da, parcă ai mai vazut-o undeva,
Parcă mirosul acesta de iasomie nu-ţi este străin,
După cum nici vocea nu-ţi este străină.

Îmbrăţişează-mă azi,
Câtă vreme îţi tulbură nopţile
Un trup şi o inimă.

Mâine vei înţelege şi tu
Miracolul primăverii –
Vântul alungă nebunia albă din bolta copacilor,
Vântul răsfiră ştrengar cosiţele înflorite şi râde,
Cum şi tu râdeai uneori,
Răscolind printre pagini şi vise.

Mâine vei înţelege că nu se poate
Să mă ascund aici pentru totdeauna.

Iubeşte-mă cât sunt încă aici,
Cât sunt încă aproape,
Ia-mi gustul de fugă de pe sâni, de pe buze,
Închide-mi pantofii cu lacătul, numai de dragul de a mă vedea fugind
În picioarele goale,
Sărută copilul, femeia…
Sărută ce vrei, dar repede…foarte repede…
Înainte ca timpul să spulbere şi puţina fericire ce ne e dată,
Înainte să mă trezesc şi să văd
Că şi prin venele tale
Curge
Fumul ţigărilor,
Tu însuţi străin, tu însuţi murind din nevoia de linişte.

de la Iry:x

5 comentarii:

  1. Stai... e poezia ta sau e a lui Iry? Cred ca exista un potential pe acolo pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu mai scriu poezii ca nu mai am inspiratie :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. maautointituleznepasatorul25 aprilie 2010 la 22:32

    Si sustine cu tarie ca e poezia ei? ... Oare cat de departe poate duce nonsalanta asta?... se pare ca la unii mult prea departe ceea ce e pacat.

    RăspundețiȘtergere
  4. lol.e de la ea .nu e a ei.dar era prea mult de explicat ,si Ion oricum nu stie cine e Irina. Dar ca sa evitam sa se mai agite lumea, nu este poezia lui Iry,este o poezie pe care a primit-o si i-a placut asa ca mi-a dat-o sa o pun pe blog :*:*:*chill

    RăspundețiȘtergere