sâmbătă, 6 martie 2010

Extaz

Ninge de cand m-am trezit si n-am cum sa nu vad, ca unul din peretii mei are un geam enorm si usa care iar are geam si dau la balcon.:-L imi place sa stau pe pat cu capul in jos si sa ma uit asa pe geam,up-side down ca se vede numai cerul. Uaaa! Ninge in sus:-? Oare are ceva daca ascult colinde? Si asa ninge afara. Mai mai ca mi-as da cu spray dinala alb pe geamuri. Mama face imediat cozonac, scot ceaiul cu mar si scortisoara [si extra scortisoara+portocale respectiv mandarine si o felie de lamaie +coaja de lamaie] de la naftalina si ma lipesc de calorifer si ma uit pe geam..sau ma uit la “How the Grinch stole Christmas”. Din nou. Cred ca mai am niste beteala pe undeva:-? Scot pungutzele de cadouri din dulap si ii fur craciunitza lui mama . Ce stii, poate infloreste si aia. Aprind lumanarea aia ce-am vopsit-o acum cateva saptamani in roz ,pun “all i want for Christmas” si let the party begin. Hu! Ha!

Pf si Runnerintherain vrea sa-mi ia pestisor de ziua mea .Pai de vede ala schimbari dinastea de vreme ,ori se baga subit si dintr-o data la hibernat, ori isi smulge toti solzii intr-o criza de "ce dracu?!?!?!?!?!?!"… hm. Ar fi interesant sa vezi un peste facand crize.

<- astea sunt aberatiile unui om PLICTISIT
Ma duc sa dorm.
xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu