miercuri, 26 septembrie 2012

Every now and then


Am o întrebare pentru tine…Tu îmi simți vreodată lipsa? Iar când spun asta nu mă refer la dorul de trup, de ființa carnală din mine, ci la suflet. La persoana care se ascunde în spatele machiajului subtil, al părului aproape mereu ciufulit și al blugilor tăiați stângaci.

Mă refer la fata cu care îmi spuneai nu de mult că îți place să povestești pentru că o duce mintea și poate înțelege multe, la fata de care îmi spuneai că te-ai atașat destul de tare. O mai vezi în mine atunci când mă privești îndelung? O mai vrei lângă tine?

Te întreb toate astea pentru că încerc să te înțeleg...încerc să pricep cum cineva poate trece atât de subit de la profunzime la răzbunări puerile și o supărare atât de mare încât să nu-şi dea seama că răneşte un suflet de copil încarcerat în trup de femeie.

Te întreb pentru că astăzi am simțit că ți-a fost dor...până când m-ai pus la pământ cu ceea ce mi-ai spus. Așa că fac o ultimă încercare...și te întreb din nou. Tu îmi simți vreodată lipsa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu