marți, 21 septembrie 2010

Flori de lumină


Ce-mi ascunzi? Ce-mi ascund ochii tăi mari şi adânci şi nu vor sub nicio formă să-mi arate?
...
Tristeţea lor mă apasă, ştii ? mă atrag, dar mă intrigă. Doamne. Ştii tu oare cât îmi sunt de dragi? Ştii cât îmi doresc să-i cunosc, să le ascult povestea, să îi iubesc?
Ascultă-mă, te rog. Nu m-auzi cum te strig şi cum te rog să vii odată?
Priveşte! Mă vezi? Sunt chiar aici, în dreptul ochilor tăi plânşi. Încă te aştept să-i îndrepţi spre mine. Deschide-ţi braţele măcar şi cuprinde-mă. O să vezi, va fi mai bine.
Vino spre mine. Ai încredere. Lasă-mă să-ţi hrănesc sămânţa de lumină ce străluceşte sfioasă din întunericul ochilor tăi înnegriţi înainte de vreme.
Da! Da...o văd. Şi va creşte. Ascultă!
Mă vezi? Sunt aici, ocean de vise, mistere, secrete şi iubire. Priveşte-mă odată.
Deschide-ţi inima. Lasă-mă să te iubesc. Îţi va fi mai bine.
...
Vezi?

17 comentarii:

  1. Nu se intelege nimic...fara diacritice..nu are nici un rost...nici nu "vad" de ce l-ai mai postat! low!! tu ce dracu "vezi" ma Smokeflow ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Haide ca o sa-mi cer scuze in locul ei pentru ca nu s-a gandit ca exista si persoane in situatia in care e nevoie de un IQ macar egal cu marimea de la incaltaminte a unui prescolar ca sa intelegi un text fara diacritice.
    Si apropo "vad" si eu ce persoane populeaza tara asta. Cu nivelul asta de educatie o sa fim tot situatia de fata si peste 100 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonimule te scuzam pt ca esti un idiot...oricum....articolul este "brilliant", si mai mult decat atat, conteaza ca fata vorbeste din inima, si se pare ca are o inima mare...multumim pt ca existi "dream girl" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu 1 critic stresat care stie sa "evalueze" IQ-ul (bagandus-e in seama) unui "Anonim" o duce tara bine peste 100 ani ba pupincuristule?

    RăspundețiȘtergere
  5. what the hell is happening here?:|no ia gata .copii copaci.ce pupincurist ma?daca fiind un prieten adevarat il face pupincurist, imi pare foarte rau de prietenii tai amice:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonimizarea de mai sus, mi se pare un joc de rol, un fel de Schizofrenie, Ceva nemai-intalnit. S-ar putea sa nu fie. Oricum din start neg orice implicare in acest "joc de rol". Si o pot dovedii.
    Lasand asta la o parte, dat fiind faptu ca sunt inzestrat cu o privire mai agera, aproape la fel de agera(nu la fel totusi, nu pot fi la fel de bun) ca a lui Smokeflow. Vad si eu maestre, si inca destul de bine, nu in ceata.
    Asadar... cum iq-ul meu e egal cu numarul ce-l purtam acum vreo 10 ani la pantofi, dragul meu smokeflow, regret sa te anunt, dar iti trebuie iq mai mic de 34 ca sa nu vezi, si daca tara asta e plini de astfel de oameni... Apai i rau !

    RăspundețiȘtergere
  7. Haters gonna hate.
    Haide sa le luam pe rand.
    In primul rand eu nu m-am bagat in seama ci ti-am raspuns tie.
    In al 2-lea rand am si eu o curiozitate. Nu o sa te intreb la ce timp e “bagandus-e“ sau alte lucruri ce tin de morfologie, lexic sau gramatica. Te intreb simplu ca in clasa a 5-a: de la ce vine „-e“? Pai o sa iti raspund tot eu. Vine de la elucubratiile care mi-au fost date sa le citesc in ultima vreme. Te sfatuiesc sa iei un DEX si o sa iti dau si eu niste tips pentru folosirea lui. Daca te-ai gandit sa deschizi la litera E ai facut foarte bine. Ai gasit cuvantul in cauza? Perfect. Acum putem rasfoi DEX-ul usor spre inceput. O sa dai de litera D si cuvantul “dementa”. L-ai gasit? Acum cauta simptomele la tine. Crezi ca nu le ai? Atunci putem continua la litera C si o sa-ti dai seama ca esti un “cretin” si te faci singur de “cacao”.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun ce urmeaza? Daca ai raspuns B ai avut dreptate. Daca negi ultima mea afirmatie atunci iti spun cu parere de rau ca esti un “bolovan”. In cele din urma ajungi la litera A si iti propun sa ramai “anonim” pentru ca dai dovada de un zero “absolut”. Daca tot suntem asa aproape de final sau inceput de DEX, daca urci privirea in susul paginii o sa observi cuvantul “aberatie”.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca nu te-ai prins efortul depus nu era necesar deoarece ceea ce cautai era defapt si la inceput. Astfel primesti o lectie buna in viata, calea cea mai buna e de multe ori si cea mai scurta. Astfel sper sa iei si tu decizia potrivita in momentul de fata.
    Carpe diem.

    PS:* “Traieste clipa” implica si “gandeste clipa”.
    ** Am postat in mai multe parti pentru ca se pare ca lungimea commenturilor e limitata si se tot sterg.

    RăspundețiȘtergere
  10. da ce-i aici, ma? piata?:)) sunteti incredibili, jur.certati-va in mahala, va rog. nu aici.
    anyway, bine punctat smokeflow:)):x

    RăspundețiȘtergere
  11. Smokeflow...sa stii ca nu lui Mihai i-ai raspuns..ci mie...hai Romania...tot cu oameni ca tine :)) ...si umpic mai calm ca vad ca esti stresat rau..domnul IQ marit

    Dorin

    RăspundețiȘtergere
  12. Dorine, Dorine n-o da in doctrine.
    Daca ii raspundeam lui Mihai aveam altceva de zis.
    Ma tem ca te inseli amarnic la partea cu stresul. Tu ai inceput tare intr-un ritm impulsiv care iar putea apartine doar unei persoane foarte stresate de viata. Eu sunt chill si ma indoiesc ca vreunul din voi a vazut persoana mai calma ca mine. Nu ma agit, raspund frumos si elaborat daca vrei tu sa crezi asa. Daca imi place sa condimentez un pic commenturile aia e altceva. Cat despre IQ nu stiu daca "marit" e termenul potrivit dar decat "six feet under" presupun ca e mai bine.

    PS: Cu ce se mananca "umpic"? Face parte din analogiile "mici cu bere"? Oare ce merge cel mai bine... 0 puncte ortografie cu...hmm te las sa-ti dai seama singur...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ei... baieti calm, adica ma rog, Smokeflow a specificat ca e calm, mai trebuie calmat sangele latin din Dorin. Cat despre IQ si lectiile de limba romana, nu am nimic cu nimeni, dar eu sunt de parere ca atata timp cat inteleg ceea ce scrie in fata ochilor mei, chiar daca nu e perfect corect, (sunt perfect constient ca nu am cum sa scriu nici macar 50% corect ) sunt totusi indulgent si spun ca s-a scris bine, si ca am inteles mesaju. Pana la urma asta e tot ceea ce conteaza, nu conteaza cum ai scris, mesajul e important sa fie inteles...
    Sper ca esti deacord cu mine ca e mai important mesajul decat felul in care e transmis... Si ma adresez aici domnului Smokeflow.

    RăspundețiȘtergere
  14. N-am fost niciodata impotriva felului unic a fiecarei persoana de a se exprima dar...intotdeauna exista un dar si anume:
    Dupa cum ai spus conteaza ceea ce scrii nu cum scrii pt ca mesajul se intelege. Ei uite haide sa vedem ce a spus Dorin in primul comment:
    -"Nu se intelege nimic...fara diacritice..nu are nici un rost...nici nu "vad" de ce l-ai mai postat! low!! tu ce dracu "vezi" ma Smokeflow ?"-
    Vezi tu? De vreme ce el si-a permis sa comenteze pentru niste diacritice nesemnificative mi-am permis sa ma iau si eu de greselile lui pt ca diacriticele nici macar nu erau cv gresit ci Dream Girl a fost constienta ca nu le-a pus. Nu am pretentia sa aibe toata lumea o ortografie perfecta pt ca evident nu se poate(desi limba romana are o ortografie fonemica) dar macar sa se abtina sa critice lucruri pe care ei nu-s in stare sa le faca. De acord?

    RăspundețiȘtergere
  15. Je suis parfait d'acord mon ami.
    Dar iarta si u acuma, odata si-odata ai sa intelegi...
    Pana una alta ... da de mine ca sa intelegi mai bine:)

    RăspundețiȘtergere