vineri, 17 septembrie 2010

Fluturi


„Care este sensul vieţii?” Întrebarea la care obligat forţat am stat să mă gândesc azi pentru ora de filosofie.

Cu o cască în ureche stau şi cuget de vreo oră la asta. O rază de soare se interferează (mamă ce termeni am în mine) cu foaia ruptă dintr-un caiet jerpelit de prin clasa a noua, pe care mă chinui să scot măcar două rânduri...

...

Şi nu iese nimic.

Îmi cade creionul cu gumă sub bancă(bineînţeles că încă nu am gumă de şters ca tot omul) şi când mă aplec îmi dau un cap de bancă. Au!

Discursul profei de religie despre neatenţia la oră, gălăgie şi alte baliverne s-a terminat, aşa că să continuăm. Înainte, să-mi schimb melodia.

...

Aşa deci. Unde rămăsesem? Ah. Da. Sensul vieţii. Nu caut iubire. Niciodată nu am făcut-o. Iubirea există, chiar dacă uneori mă trezesc cu ochii încercănaţi, părul ciufulit şi hainele din ziua precedentă pe mine şi nu e nimeni să-mi pună o melodie frumoasă, să-mi dea un şut în fund şi să-mi spună că totul va fi bine.

*Nu-i nimic. Poate nu ştiau că-s aşa supărată* Mă spăl pe faţă şi fac un pas înainte.

Unii susţin că sensul vieţii îl afli după moarte şi că trăieşti ca să ajungi mai apoi într-un loc mai bun. Ce relativ! Nu se ştie ce va fi dupa viaţa asta. Aşa că o trăiesc cum ştiu eu mai bine, şi nu cum cred alţii că e mai bine pentru viaţa viitoare.

Din nou...Care e sensul vieţii? Nu ştiu. Şi sinceră să fiu, îmi e foarte bine în ignoranţa-mi de copilă naivă si netrecută prin viaţă.

Ascund foaia într-un colţişor al ghiozdanului şi plec pe-afară. Mă duc să caut fluturi, să miros florile şi să fac ce ştiu mai bine...copilării.

Mă va întreba cineva odată probabil *Ştii care e sensul vieţii?*

AZI NU.


http://www.youtube.com/watch?v=uv3iypoGJPk

18 comentarii:

  1. AZI NU! Nu...nu am chef azi! imi place incheierea....despre ce e vorba?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Maine poate... Dar maine nu e maine, maine e la anu de maine si la saptamana de ieri nu ne gandim ca maine, desi odata si-odata a fost si ea maine... Cam asa trebuie sa sune asta cu sensu vietii, filozofic, sensu vietii e viata fara de sens de fapt viata fara de sens e insusi un sens al vietii, pentru ca fiecare isi alege singur sensu' vietii ... etc etc :) hai c-ai prins u ideea , doar esti fata desteapta... "Blondo" :)) (chiar esti blonda ?? )

    RăspundețiȘtergere
  3. I will show you the real meaning of life..someday cand vin de la Timisoara si sunt bine dispus=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama...se lasa cu scantei sa intelegem?:> pamparam !

    RăspundețiȘtergere
  5. There are always sparks when I'm around... *cough*
    Deci presupun ca it's more then that >:)

    RăspundețiȘtergere
  6. E o adevarata valvataie de fapt... Se-ntelege, se-ntelege. Felicitari deci domnule Smokeflow, c-ati invatato pe "blonda" sa fumeze :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Well daca partea cu "sa fumeze" are valoare metaforica atunci presupun ca sunt de acord cu tine. In caz contrar ma tem ca vina pt fumat nu imi apartine. Anyway... go with the flow:)

    RăspundețiȘtergere
  8. :))da cine v-a mintit ca fumez?dear god:O

    RăspundețiȘtergere
  9. Probabil Mr. Anonim s-a inspirat din blogul celalalt pt ca daca n-ai observat mai multe chestii fac aluzie la ce ai scris si in celalalt blog sau poate avea legatura cu nick-ul meu...well who knows...anyway stii ce am vb la tel cand ai fost la mare so shhh...

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnului Smokeflow:
    Cu sincere felicitari si multa admiratie.
    Nu era nevoie sa ma inspir, am vazut cu ochii mei si asta conteaza cel mai mult, pe langa asta, veti recunoaste stilul meu (cu ... punctele de suspensie oarte des intalnite), foarte usor si astfel o sa va dati seama cat de cat ca anonimul poate fi oarecum supranumit "Mihai".
    (inca un semn caracteristic sunt esuarile la limba romana ... but shh don't tell anyone :)) )
    Intre timp... eu m-am dus ... m-am dus ... sa dorm :) pe-un copac :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Da cine a zis ca nu fumezi? dear god :-" parampam ...scantei ceva?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Well...eu cautam o explicatie rationala pentru pctul de vedere in care Mr. Anonim nu ai cunoaste-o personal pe autoare sa spunem asa. Poate e vina mea ca am presupus asta de vreme ce nu te-ai semnat de la bun inceput sau poate ca incercam pur si simplu sa maschez si eu adevarul legat de viciile autoarei.
    Pe de alta parte si eu sunt mare fan al punctelor de suspensie dar se pare ca zilele trecute nu le-am folosit asa de des. Poate m-am lecuit...would be quite an improvement to my chaotic writing I guess...sau poate ca nu...who knows...time will tell.

    RăspundețiȘtergere
  13. Amandoi anonimi o cunoastem... jos cu tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bun. Am inteles partea cu...amandoi o cunoasteti dar ma tem ca partea cu jos cu mine nu-i inteleg rostul. Adica poate e greseala mea ca am presupus ca sunteti niste necunoscuti sau cv de genu dar e si greseala voastra ca va e rusine sa va semnati si pana la urma urmei ramaneti anonimi, o remarca care nu conteaza, o vorba in vant, un nimic.
    Deci in concluzie n-am nici eu de ce sa ma simt ofensat ca tu consideri ca ar trebui sa fie "jos cu mine".
    C'est la vie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eh unu dintre anonimi ca sa spun asa, e mai impulsiv, dar celalalt e mai calm. Acum probabil consideri ca e de fapt unul singur cu o Schizofrenie de toata frumusetea. De-acum o sa am grija sa ma semnez ca fiind Mihai, la Sfarsitul fiecarui amarat de comentariu, sau poate-ar trebuii sa folosesc metoda "Nume-adresa url" ... cred ca asta am sa si fac. Asadar de-acum incolo "Mihai".
    Nu imi e rusine cu mine, asta sunt si ma luati asa cum sunt sau ma trimiteti la dracu pentru cum sunt, eu tot asta am sa fiu, si n-am sa ma schimb, nu-mi place cum sunt in proportie de 100% , dar imi e lene...

    RăspundețiȘtergere
  16. Work in progress...
    Name? Check.
    Well de vreme ce unu din voi s-a semnat imi e mai usor si mie sa stiu cui ma adresez. E urat mai ales daca incep "flame wars" sa nu stii exact cui te adresezi si sa ajungi sa insulti o persoana pe care n-ai vrut. Posibil sa fi observat si la celalalt blog ca am fost atacat sa spun asa si fiind cateva commenturi nesemnate nu sunt sigur cui m-am adresat. Presupun ca dl-e Mihai nu esti aceeasi persoana cu anonimul cel dintai care m-a jignit in celalalt blog.
    Desigur presupunerea mea poate fi gresita pt simplul fapt ca nu pot stii cine a scris commentul.
    Anyway... mai multe discutii mai tarziu avand in vedere ca sunt pe fuga...my kingdom for a horse.

    RăspundețiȘtergere