marți, 15 iunie 2010

Ceva acolo


Heylo, people!
Probabil va intrebati de ce nu am mai scris de atata amar de vreme .Ei bine ,nu m-a mai revoltat nimic in asa hal incat sa ma si determine sa scriu despre lucrul respectiv. In plus, am fost tot pe-afara. Mama zice ca-s o vagaboanta ca sunt tot pe strazi:)) Inca nu am ajuns chiar asa, dar nici mult nu mai am. Maine am scrisul la Cambridge si am terminat cu scoala si promit solemn ca dupa ziua de maine o sa fiu cat se poate de dereglata si de zvapaiata.

Momentan ideea mea de vara perfecta este urmatoarea: muuuuuuuuuult strand, role si jogging pana imi cad picioarele, o slujba ca sa am si venitul pentru "muuuuuuuuult strand" si cat mai multa libertate:x. De statul la soare m-am lecuit odata cu ultima mea "vizita" la strand ptr ca am stat ca zapacita pe margine si ma tot ridicam doar ca sa ma asez la loc pentru ca imi era frica sa sar cap:))[am sarit intr-un final si slava domnului nu am aterizat pe burta, dar a doua oara iar mi s-a facut fricaL-)]si in toata shovaiala mea , m-am ars minunatamente pe spate si pe fatza[deja mi se duce pielea. o sa imi cada fatza:))]

Anyhow...am scris recent o povestioara[ se presupunea a fi un inceput de carte,dar ca toate inceputurile mele de carte, a ramas la stadiul de povestioara. poate o sa o continui odata si-odata:-?]. O sa o postez dupa ce gat cu "Ceva acolo" asta care nu stiu exact ce vrea sa fie.

Soarele imi bate pe mana dreapta si pe jumatate din fatza si mi-e teama ca o sa ma bronzez ca tractoristii dar mi-e aaasa o lene sa mut shezlongul mai incolo. Parca ma mananca in posterior,jur.

AAAAA,da. m-am vindecat de obsesia pentru napolitane cu lamaie:x:x:x:x:x:x:x
Dar acum sunt innebunita dupa napolitanele cu caise. Pfu, ce ma arde mana..deja nu mai stiu ce muzica sa mai ascult. Parca toate ma seaca si pe cele de anul trecut deja le-am ascultat pana la epuizare. Daca aveti vreo sugestie inteligenta, I'm waiting forward to it.

Erm...cam atat deocamdata:D Ma duc sa-mi iau palariutza si sa imi mut sezlongul sa ma bronzez ca tot omul.
xoxo

Un comentariu:

  1. Asadar, sugestie muzicala
    Iti trimit eu daca vrei toata discografia de la switchfoot ... dati seama de unde-o primesti

    RăspundețiȘtergere