duminică, 11 septembrie 2011

Vreau


Ceri prea mult de la o biată ameți care visează la nimicuri. vrei aici, mă vrei acolo. vrei acum, dar fără ca el, ea, ei știe. Tot ce știu e că te vreau și eu. Vreau să trăiesc, dar să simt că visez.

Uite...ia-mă de mână. Da, da. Aici. Acum. Știu, știu. E greu...o să te vadă...o să vorbească. Dar prefă-te că ei nu sunt aici. Imaginează-ți că suntem doar noi doi. tu totul invers. Dorește-ți să visezi, dar să simți că trăiești. O să te trezești și o sa fie ok. Îți promit. Acum doar ce îți spun. Ia-mă de mână...

Vezi? Nu e așa greu. Bine. Acum privește-mă adânc în ochi. Da. Chiar asta vreau să faci. Nu, nu glumesc. Ascultă-mă. Închide ochii. Uită tot ce știai că e în jurul tău până acum o secundă. Gata? Acum deschide-i. Privește-mă. Suntem doar noi. Privește-mă adânc...

Acum vreau să mă săruți. Ține minte. Suntem doar noi doi. Atât. Strânge-mă la piept,apoi ia-mi fața în mâini. Privește-mă în continuare și ascultă-mă atent. Nu e nimeni in jur. rută-mă. Rapid, pasional, haotic. rută-mă ca și cum ziua de mâine nu ar exista. -mă să trăiesc, dar să simt că visez, iar tu visează, dar simte că trăiești.

http://www.youtube.com/watch?v=YRn5d0a4Puw&ob=av2e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu