joi, 10 februarie 2011

Cum ar fi dac-ar fi?

N-aş mai face greşeli. Aş spune mereu 'da' şi nu 'poate'. Aş fi răbdătoare. Nu aş mai pleca.

L-aş privi mereu în ochi, afişând cel mai dulce zâmbet al meu. Aş desena flori peste toate străzile pustii din visele melodramatice din trecut.

Nu aş mai fi o fantasmă pe drumuri goale şi ciudat de întunecoase pentru că aş fi prea ocupată să zbor, dar niciodată prea departe de el.

Tot ceea ce mă înconjoară ar fi învăluit de lumină şi muzică. N-aş mai dormi, căci lumina m-ar împiedica, însă nu m-aş supăra. Ar fi totul verde şi violet din nou, şi nu gri şi negru.

Cum ar fi dac-ar fi?
Ar fi superb, divin, mirific.

4 comentarii:

  1. Cum ar fi daca ar fi? What's up DOC? De ce pui intrebarea la viitor "Cum ar fi... daca ar fi?" si raspunzi la trecut? :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey:P pentru ca nu va fi .vorbesc ipotetic si nu neaparat la trecut ,ci la un timp dintr-un univers paralel. huoa:))ce pot scoate din mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Well...nu ma pot abtine asa ca o sa ma bag si eu in vorba si incep prin a ma adresa fanului.
    Poate ca nu am facut gramatica de foarte multa vreme...dar sufland praful de pe arhiva informatiilor care le consideram inutile multa vreme pot citi destul de clar niste...hai sa spunem "chestii"...foarte interesante.
    Vezi tu...din punctul meu de vedere blogul este scris la modul conditional-optativ, timpul prezent si nicidecum trecut.
    Si chiar daca AM PRESUPUNE(conditional-optativ din nou) ca blogul este la timpul trecut...daca indentificam modul verbului ne dam seama ca modul conditional-optativ are doar timpul prezent si perfect.
    Imi pare rau sa te dezamagesc ca ai facut o observatie falsa dar da, oamenii mai si gresesc, e ok, dar ce ma intriga pe mine sunt 2 lucruri:
    1. Fiind un fan, incerci sa atragi atentia si nu stii cum sa intri in vorba si asa ai ajuns sa faci observatia respectiva?
    2. Sau esti un blog-troll care isi face datoria de troll?
    Ah da si dupa cum spune si dreamgirl, da, este exprimata o idee ipotetica, o actiune realizabila in functie de o conditie.
    Intrebarea este: care este acea conditie? Cum AR FI daca AI STI?

    RăspundețiȘtergere